וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 תוכניות הספיקו: אבי זילברברג התפטר מ"עושות חשבון"

14.6.2015 / 10:40

בעיצומה של העונה הראשונה בתוכנית התחקירים של ערוץ 10, הודיע העורך והבמאי על התפטרותו, ככל הנראה בעקבות חילוקי דעות עם "קודה תקשורת", המפיקה את התוכנית עבור הערוץ - כך נודע לוואלה ברנז'ה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי זילברברג, העורך, הבמאי ומפתח תוכנית התחקירים "עושות חשבון" בערוץ 10 התפטר מתפקידו - כך נודע לוואלה ברנז'ה, זאת על רקע חילוקי דעות עם קודה תקשורת, שבבעלות רם לנדס, המפיקה את התוכנית. זילברברג ימשיך לייעץ לערוץ 10 וצפוי להשתלב בפרויקטים נוספים.

זילברברג, לשעבר סגן עורך עיתון הארץ ועורך תוכנית התחקירים "עובדה" בערוץ 2 למשך עונה אחת, הספיק לצלם חמישה פרקים של "עושות חשבון". התוכנית, בהגשת לינוי בר גפן ונטע אחיטוב, הניבה רייטינג ממוצע של 11%.

העזיבה של זילברברג, נעשית כאשר ברקע גם ביקורת על "המעבר הלא חלק וחד" של אחיטוב מהעיתונות הכתובה אל המסך. לוואלה ברנז'ה נודע כי במהלך הצילומים קיבלה אחיטוב שיעורים והדרכות לחיזוק נוכחותה על המסך.

בערוץ 10 מתכוונים להמשיך בצילומי העונה הראשונה. בערוץ התחייבו על 10 פרקים לפחות העונה הראשונה, ולדברי גורם בתוכנית הוחלט לצלם חמישה פרקים נוספים. את הפרקים המתוכננים לא יביים זילברברג.

אבי זילברברג אישר כי התפטר והוסיף: "נפרדתי בידידות מרם לנדס". תגובת ערוץ 10 טרם התקבלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully