וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה באמת חושב הפרשן הפוליטי של ynet על אנשי הימין?

14.6.2015 / 10:42

לוויכוח בין אנשי התרבות לשרת התרבות, תרם הפרשן הפוליטי הבכיר של האתר אטילה שומפלבי פרשנות קטנה משלו: "המוצרים המופקים על ידי מי שמכנה עצמו ימין ירודים, צפויים ולא מאתגרים המוח". בעקבות הפרסום בוואלה ברנז'ה, נמחק הציוץ

אטילה שומפלבי. נמרוד סונדרס
אטילה שומפלבי/נמרוד סונדרס

למחלוקת שמעוררת שרת התרבות מירי רגב, הצטרף הבוקר קול נוסף - הפרשן הפוליטי הבכיר של ynet, אטילה שומפלבי, צייץ הבוקר (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו, מה הוא באמת חושב על הרבה האיכות והמקצועית של אנשי הימין: "למה אין תקשורת ימנית שנקראת או תרבות ימנית שנצפית? כי האמת היא שהמוצרים המופקים על ידי מי שמכנה עצמו ימין ירודים, צפויים ולא מאתגרים המוח".

הציוץ של שומפלבי, גרר תגובות. לאחר שנכתב לו בתגובה: "והתקשורת הנצפית מאתגרת מאד את המוח... זו בדיחת השבוע. שנתחיל בדוגמאות?", השיב שומפלבי: "אתה קורא הרבה יצירה ספרותית ימנית? תן כמה דוגמאות אם לא קשה לך".

גם דני דיין, לשעבר ראש מועצת יש"ע, הגיב וכתב: "נניח לרגע שדברי הרהב שלך נכונים. המסקנה. אז תפקידו של משרד התרבות לנקוט מדיניות של עידוד יצירה ימנית גבוהה, לא צפויה ומאתגרת". על כך השיב שומפלבי: "תפקידו לעודד כל יצירה באשר היא. אין לי בעיה עם יצירה ימנית. רק שתהיה איכותית יותר מהכל שפיט".

תגובת ynet טרם התקבלה, אולם בעקבות הפרסום בוואלה ברנז'ה, נמחק הציוץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully