וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פושעת בפריים טיים: אורבן תשיק הערב את הפרסומת עם שולה זקן

שולה זקן חוזרת הערב למסך הקטן. זה קורה בפרסומת שצילמה עבור מותג הרהיטים החדש אורבן. הפרסומת בת דקה תתפרץ בגמר האח הגדול VIP. תגובה ראשונה של משרד הפרסום בראיון לאולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

רשת הרהיטים החדשה אורבן, היא למעשה שדרוג של הרשת הקיימת My Home Page. אותה רשת שנמצאת בבעלות משפחת איתני, המחזיקה בכמה חברות לעיצוב הבית כגון, שטיחי כרמל, ביתילי ואי די דזיין. הרשת החדשה-ישנה, מכוונת לפלח קהל צעיר (25-35) שעל פי מחקרי החברה אוהב עיצוב אך לא מוכן להוציא עליו יותר מדי כסף.

אז בדיוק את אותו הקהל, שולה זקן אמורה להלהיב בפרסומת החדשה שתעלה הערב במהלך גמר האח הגדול VIP. מדובר בפרסומת שתעלה לאוויר פעם אחת בלבד. זקן, נזכיר, אסירה טרייה שריצתה אך לאחרונה שישה חודשי מאסר בכלא נווה תרצה. ובפרסומת צוחקת על כל הסיטואציה הפלילית אליה נקלעה.

"יצרנו קמפיין הומוריסטי עם הרבה הומור עצמי" אומרת מאיה קרמן, סמנכלי"ת קריאייטיב יהושע, בראיון לאולפן וואלה! News. "אנחנו לא בית משפט. שולה טעתה קיבלה את עונשה וישבה בכלא. גם לאנשים כאלה מגיע לחזור לחיים. אנחנו לא מריצים אותה לראשות הממשלה ולא לתפקיד ציבורי. מדובר בפרסומת".

"אנחנו מדברים על אישה שלא פגעה באדם" מוסיפה קרמן, "שלא עשתה עברות דומות כמו אולמרט וקצב. הדיון הוא דיון ציני, אבל הקהל הצעיר והאינטליגנטי יודע לסנן מסרים ומבין הומור".

"אני לא בא לחנך לערכים" אומר רמי יהושע, האחראי על הקמפיין הבוטה, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה היום ביפו (שלישי). "שולה זקן חטאה חטא ענק ושילמה עליו. אני רוצה לחיות בחברה שבה הפושע משלם את חלקו לחברה, מרצה את עונשו ואחר כך חוזר לחיק משפחתו. זה לא תופס לגבי כל פושע כמובן. לא הייתי לוקח את יגאל עמיר לקמפיין, אבל בואו ניכנס לפרופורציה - לא לקחנו את שולה זקן שתהיה מורה בבית ספר לילדנו".

הרשת שהצליחה לייצר באז תקשורתי בשבוע האחרון, כבר נמצאת בפריסה ארצית של 15 חנויות פתוחות ברחבי הארץ. מדובר בחנויות קטנות (200 מ"ר) ובה שני עובדים בלבד, עם אפשרות לקנייה מקוונת. הרהיטים מיוצרים במזרח ומכאן, כל מערך המחירים נמוך משמעותית.

שולה זקן מגיבה לראשונה על הפרסומת הבוטה

מחירים לדוגמה:
כורסאות החל מ-490 שקלים, ספות החל מ- 1,390 שקלים, שולחנות אוכל החל מ-490 שקלים, כיסאות החל מ -149 שקלים, כריות נוי ב-39 שקלים, שעונים ב-49 שקלים, גופי תאורה (99-199 שקלים), מראות ותמונות החל מ-99 שקלים.

צפו בפרסומת המלאה:

רהיטים של הרשת החדשה אורבן. יח"צ,
כיסאות פינות אוכל 279 שקלים/יח"צ
רהיטים של הרשת החדשה אורבן. יח"צ,
רהיטים קטנים מותאמים לדירות קטנות/יח"צ
רהיטים של הרשת החדשה אורבן. יח"צ,
כריות נוי 39 שקלים/יח"צ
רהיטים של הרשת החדשה אורבן. יח"צ,
סלון שלם עד 5,000 שקלים/יח"צ
רהיטים של הרשת החדשה אורבן. יח"צ,
ספת טריו 3,200 שקלים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully