וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-91: ערוץ 10 הגיש בקשה לשמירה על האפיק

16.6.2015 / 19:34

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה לפני כחודש: בערוץ פעלו לקבלת רישיון אולם הזניחו את השמירה על אפיק 10. גם ברשות השנייה לא ממש טיפלו בנושא וטרם המליצו על התשלום עבור השימוש באפיק

בית הורד, ערוץ 10. דרור עינב
בית הורד, ערוץ 10/דרור עינב

ערוץ 10 העביר בקשה לראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, להמשך שימוש באפיק 10, גם לאחר המעבר לרישיון שאמור להתבצע ב-1 ביולי. כפי שפורסם לפני כחודש בוואלה ברנז'ה, בערוץ הזניחו את הבקשה לשמירה על האפיק, על אף המאמצים לקבלת רישיון. המשמעות: כעת נמצאת ההחלטה בידיו של נתניהו האם להשאיר לערוץ את אפיק 10 ובמידה שכן - כמה יהיה על הערוץ לשלם עבורו.

בתום הבדיקות שנערכות בימים אלו צפוי ערוץ 10 לקבל רישיון שידורים ל-15 שנה. לאחר המעבר לשידורים ברישיון מחויב הערוץ לעזוב את האפיק שבו שידר, כשם שזכייניות ערוץ 2 - רשת וקשת - מחויבות. האפיקים העומדים לטובת שלוש הזכייניות לאחר המעבר לשידורים ברישיון הם 12-16. אולם, משום שזכייניות ערוץ 2 לא עברו לשידור ברישיון ונשארות באפיק 22 - בסמכות נתניהו להשאיר לערוץ 10 להמשיך ולשדר באותו אפיק.

גם אם יחליט נתניהו לא לחייב את הערוץ לעבור אפיק, צפויה לקום ועדה מקצועית שתקבע את תג המחיר עבור השימוש באפיק והרשות השנייה תגיש את המלצותיה. תהליך מורכב ולא קצר שטרם החל ברשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully