וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את עמנואל רוט

וואלה ברנז'ה

18.6.2015 / 16:50

מה הוא חושב על המתחרה הישיר גיא פינס ואיפה הוא יהיה בעוד 5 שנים? פתחנו את הדלת לעורך חדשות הבידור ב-"HOT בידור ישראלי"

עמנואל רוט. ניב אהרונסון
עמנואל רוט/ניב אהרונסון

(צילום: ניב אהרונסון)

גיל: 33

מה בעצם אני עושה: במשפט אחד - נמצא כל הזמן עם היד על הדופק. זה אומר לדעת כל מה שקורה בשואו ביז בכל רגע נתון, לבחור את מה שחשוב, לסנן את מה שפחות ומתוך כל הבלגאן הזה לייצר תכנית מעניינת, קצבית והכי חשוב – צהובה.

השכלה: תואר שני בקולנוע וטלוויזיה מאוניברסיטת ת"א.

תפקידים קודמים: את הדרך בטלוויזיה התחלתי בערוץ הספורט. בהתחלה כעוזר הפקה ואחר כך במספר תפקידים ב"חדשות הספורט", ביניהם תחקירן, תסריטאי ועורך משנה, תפקיד אותו עשיתי עד לא מזמן גם בחדשות הבידור.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: איש מוכשר וחשוב מאד בשם בעז סגל. במשך שנים חיפשתי מישהו שיכניס אותי לערוץ הספורט, בסוף מצאתי איזה חבר של חבר שמכיר מישהו, והמישהו הזה היה בעז שסידר לי ראיון למרות שמעולם לא נפגשנו. אגב, מי שערך את הריאיון בפועל וקיבל אותי לעבודה הוא איש מוכשר וחשוב לא פחות בשם אבי כהן, שבמקרה הוא גם העורך הקודם של "חדשות הבידור".

איפה אתה בעוד 5 שנים: כל עוד יש חדשות בידור, אני אהיה שם כדי לדווח עליהן.

מה אתה אוכל בצהריים: אני איש של חומוס.

פרגן למתחרים: המתחרה הישיר שלנו הוא "ערב טוב עם גיא פינס" ואין ספק שמדובר ביריב ראוי. אני רואה את זה בשטח, שתי התוכניות מביאות פחות או יותר את אותם סיפורים, אם כי כל תוכנית יודעת לקחת את הזוית המעניינת לאירוע . אחד האתגרים מבחינתנו, וזה נכון לגבי כל תכנית טלוויזיה חדשותית, הוא לעמוד בקצב של אתרי האינטרנט השונים, שנהנים מיכולת לעדכן את הקהלים שלהם בכל רגע נתון וכאן המקום לפרגן לצוות המעולה והמקצועי של pplus.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully