וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי כהן אהרונוב הלך לעולמו

18.6.2015 / 22:10

כתב המשטרה המיתולוגי של ערוץ 1 הלך לעולמו. כהן אהרונוב, בן 65 במותו, סבל בשנים האחרונות ממצב בריאותי ירוד. איילה חסון: "חשה צער עמוק על לכתו של עיתונאי מסור וחרוץ"

אורי כהן אהרונוב. ששון תימר,
אורי כהן אהרונוב/ששון תימר

אורי כהן אהרונוב, כתב המשטרה לשעבר של ערוץ 1, הלך היום (חמישי) לעולמו. כהן אהרונוב, בן 65 במותו, סבל בשנים האחרונות ממצב בריאותי ירוד.

כהן אהרונוב החל לעבוד בערוץ הראשון כאחראי על השקופיות במהדורת "מבט", בתחילת שנות ה-80. כמה שנים אחר כך הוא מונה לכתב המשטרה בטלוויזיה ומעולם לא הסכים לעזוב את תחום הסיקור. כהן אהרונוב נישא לזמרת ריקי גל לפני כ-20 שנה, והשניים התגרשו לאחר זמן קצר. לשניים יש ילדה וכהן אהרונוב מעולם לא נישא בשנית.

בשנים האחרונות, בעקבות מצבו בריאותי, נעלם כהן אהרונוב מן המסך אבל המשיך להיות עובד רשות השידור והערוץ הראשון ומפעם לפעם היה מגיע למשרדי הרשות. הוא אף ערך חפיפה לכתבת המשטרה הנוכחית ורד פלמן.

מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1, איילה חסון, מסרה הערב: "אורי כהן אהרונוב (אכ"א) היה חבר, קולגה, עימו עבדתי כתף אל כתף תקופה ארוכה. אני חשה הערב צער עמוק על לכתו של אדם מיוחד במינו, עיתונאי מסור וחרוץ, ומוסרת בשם חטיבת החדשות ובשמי תנחומים למשפחה".

מרשות השידור נמסר: "כהן אהרונוב, שימש כתב משטרה חרוץ ומסור במשך עשרות שנים והיה חלק בלתי נפרד ממערכת החדשות". גם חטיבת דובר המשטרה הוציאה הערב הודעה מיוחדת לפיה היא "מרכינה ראש לזכרו של כהן אהרונוב. אורי היה איש תקשורת משכמו ומעלה, עמית וחבר למקצוע ואדם יקר".

הלוויתו תתקיים ביום ראשון בשעה 14:00 בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully