וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאון רוזנברג ו"חדשות הבידור" נפרדים

וואלה! סלבס

19.6.2015 / 10:42

יותר מחמש שנים שהמגיש ליאון רוזנברג מדווח לצופי הטלוויזיה על האירועים החמים, ההשקות והסיפורים בביצה ב"חדשות הבידור". לאחרונה, הוחלט כי לא ימשיך להגיש את התכנית. וואלה! סלבס הפרדת כוחות

ליאון רוזנברג. רפי דלויה
הפרדת כוחות משותפת. ליאון רוזנברג ופאולה/רפי דלויה

בשורות עצובות לחובבי הרכילות הצהובה על המסך הקטן: לאחר חמש וחצי שנים בהן דיווח על כל אירוע, השקה, וידאו פפארצי או ידיעה מהניכר, המגיש ליאון רוזנברג ומגזין הבידור "חדשות הבידור" נפרדים.

בפברואר 2010 הושקה בקול תרועה, תכנית הבידור החדשה שדיווחה על אירועי השעה בביצה המקומית ועל החדשות הלוהטות מעבר לים. כעת, נדמה ששני הצדדים מוכנים לעבור הלאה ורוזנברג עוזב את כיסא המגיש.


רוצים עוד חדשות חמות?
שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קורטני קוקס
החבילה עוברת! זהו את הגבר המפורסם בתחתונים
איציק זוהר ונטלי עטיה בדייט לוהט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא יבדר. רוזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוזנברג בן ה-42 בוגר גל"צ מוכר לצופי הטלוויזיה כסדרות כמו "זבנג" ואף עסק במשך שנים בעריכת תוכן מאחורי הקלעים (בין היתר אחראי על התקופה הזוהרת של תוכנית הצעירים "אקזיט" והיה מנהל התוכניות של ערוץ "ביפ"). בשנים האחרונות הגיש את ריאליטי השירה "ישנן בנות" בערוץ המוזיקה הישראלי ואף תוכנית לייף סטייל בערוץ 2 עם אשתו פאולה.

בחמש השנים האחרונות הגיש רונברג את "חדשות הבידור", לצדה של ליאם שוהם ובהמשך פטפט שלוש עונות שלמות עם המגישה ירדן הראל, שהובילה איתו את התוכנית בתקופה האחרונה. בימים אלה נשקלים הצעדים לגבי אופי התכנית -שאמורה לצאת לפגרה לאחר הקיץ ותחזור אחרי החגים במתכונת חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ציפי רומנו. אביב חופי
תשיט את הספינה לבד מעכשיו. ירדן הראל/אביב חופי

ליאון רוזנברג מסר בתגובה כי "אחרי חמש וחצי שנים של עשייה יומיומית מעניינת וכייפית ולאחר התבשלות ארוכה, החלטתי להמשיך הלאה באהבה גדולה. אני רוצה להודות מעומק הלב לחיים סלוצקי, דרי שי, רינת קליין ולכל החברים במערכת ובערוץ הבידור. בשבועות הקרובים אני מתכוון להיפרד מהתוכנית ומהצופים. תמשיכו לצפות ב'חדשות הבידור', גם כי אני עדיין שם וגם כי אחר כך, אני בטוח שירדן תעשה אחלה עבודה".

תגובת מנהלת "הוט בידור ישראלי", רינת קליין: "אנו מאחלים לליאון הצלחה בדרכו החדשה. עברנו יחד חמש וחצי שנים נפלאות, שבמהלכן היה שותף מלא להקמת חדשות הבידור ולהצלחתה לאורך העונות. אנחנן מודים לו מאוד ונפרד באהבה ובהערכה".


וואלה! סלבס והפחמימות החליטו להפריד כוחות אחד מהשני למשך חמש שניות. נגמר הזמן.

פרמיירת פושרז. אור גפן,
כבר לא. ליאון רוזנברג וירדן הראל/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully