וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה: להקפיד על הופעותיו של אקוניס בערוץ 1

22.6.2015 / 16:25

בעקבות שתי הופעות, אחת ברדיו ואחת בטלווזיה, דורשים בתנועת הצלחה לצמצם את חשיפה שמקבל השר האחראי על רשות השידור. נציב קבילות הציבור ברשות: "איני סבור כי נדרשות הנחיות מקצועיות"

פוליטקסי עם אופיר אקוניס. צילום מסך
פוליטקסי עם אופיר אקוניס/צילום מסך

נציב קבילות הציבור ברשות השידור דדי מרקוביץ' קבע כי ניתן היה להימנע מהופעותיו בטלוויזיה וברדיו של השר האחראי על הרשות "ולו רק בשל מראית עין". את הדברים כתב מרקוביץ' בעקבות פניית תנועת "הצלחה", לפיה השר אופיר אקוניס זכה לחשיפה פעם אחת בטלוויזיה ובפעם נוספת ברדיו ללא כל סיבה, ובסמיכות לפגישתו עם העובדים. לפיכך, ביקשו ב"הצלחה" לצמצם את סיקורו של השר.

בתגובה לפנייה השיב מרקוביץ': "איני סבור כי נדרשות הנחיות מקצועיות בעניין. בימים בהם נמצאת רשות השידור תחת פירוק ראוי ומצופה מעיתונאי רשות השידור להפעיל שיקול דעת מוקפד בכל מה שקשור בהופעותיו של השר הממונה על המסך וברדיו ורצוי להימנע ממצבים העלולים ליצור ניגודי עניינים, מראית עין ופגיעה מיותרת באמון הציבור בשידור הציבורי".

את הדברים העביר מרקוביץ' גם למנהלים הבכירים ברשות השידור.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הערוץ הראשון – חטיבת החדשות ורשת ב' של קול ישראל, על שלל תכניות החדשות והאקטואליה, ימשיכו לשמור על אובייקטיביות ואיזון בשידורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully