וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירת ההסברה של חופשות היוקרה

וואלה ברנז'ה

23.6.2015 / 10:38

נעה תשבי, השחקנית והמפיקה מאל איי, נוחתת בערוץ החיים הטובים למגזין שיעסוק פחות בתדמית ישראל בעולם ויותר בהצצה לחיי העשירים והמרופדים. וואלה ברנז'ה מעדיפה אותה ככה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעה תשבי, מי שנושאת את הטייטלים "שגרירת ההסברה של ישראל" לצד "שחקנית ומפיקה בינלאומית", חוזרת לטלוויזיה בישראל, למגזין שבו תערוך הסברה בעיקר לחיי העשרים והמפורסמים.

תשבי, בת 40, נשואה לאיש העסקים האמריקאי רוס סינקל. היא מצטרפת לערוץ החיים הטובים, שבו תגיש מגזין שיעסוק לא בתדמית ישראל בעולם אלא בחיי העשירים והמפורסמים בישראל.

את המגזין, שיעלה בסוף השנה, היא תגיש בלוקיישן יוקרתי, שבשלב זה נשמר בסודיות, ובמהלכו תיגע בסוגיות המהותיות של החיים, כמו אופנה עילית, גורמה, חופשות יוקרה, עיצוב וטרנדים. כאשר גם חברותיה מאל איי, יספרו לעם בציון מהן המגמות החמות ביותר בעולם.

תשבי שבקיץ שעבר פתחה חזית מול כוכבים בינלאומיים שמתחו ביקורת על ישראל במהלך "צוק איתן", ולא הפסיקה לאחוז בתפקיד הלא רשמי שלל המסבירה הלאומית, עברה בשנת 97' ללוס אנג'לס. היא השתתפה בסדרות טלוויזיה בארצות הברית, בהן "CSI מיאמי" ו"דרו קארי". כמפיקה היא הצליחה למכור לפני כעשור את הסדרה "בטיפול" ל-HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully