וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקן VS שפורר: אל תגעי לי בזמיר

23.6.2015 / 14:33

כתבת דה מרקר שרון שפורר ומו"ל העיתון עמוס שוקן שוב מתנצחים על גבי הפייסבוק, הפעם על רקע פעילויות "באים לבנקאים". שוקן: "אולי פשוט תגידי שאת חוזרת בך". שפורר: "אתה מוציא את דיבתי". בפעם האחרונה זה נגמר במחיקה, איך זה ייגמר הפעם. וואלה ברנז'ה עם השרשור המלא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת "דה מרקר" שרון שפורר ומו"ל העיתון עמוס שוקן, שוב מתנצחים על גבי הפייסבוק. בפעם שעברה, לפני שנה, מתחה שפורר ביקורת על ליאונד נבזלין, האוליגרך מבעלי "הארץ" ולאחר תגובתו של שוקן הסירה שפורר את הפוסט. הפעם ניהלו השניים ויכוח חד וכמעט נטול מעצורים, לאחר ששוקן הגיב לפוסט שפרסמה על רקע פעילויות "באים לבנקאים", שאותה מוביל עו"ד ברק כהן, שבמסגרתה מתעמתים הפעילים עם בכירי הבנקאות בישראל.

שפורר מתחה ביקורת על יועץ התקשורת זמיר דחבש, על רקע קשריו והאנשים והגופים שאותם הוא מייצג. זאת לאחר שנשכר עד ידי איגוד הבנקים, בעקבות מאבק פעילי "באים לבנקאים".

"בנק ברקליס שמיוצג עלי די זמיר דחבש פרסם עכשיו המלצה קניה למניות בנקים (יש פוטניאל אפסייד) שאת האיגוד שלהם מייחצן זמיר דחבש ואשר בראש האיגוד יושב נשיא יאיר סרוסי מבנק הפועלים שאיתו ועם ציון קינן עובד זמיר דחבש שהוא גם היחצן של פייסבוק ישראל שבו אני מפרסמת פוסט זה בתקווה שהוא לא יירט לי אותו (צוקרברג. באמצעות דחבש)", כתבה שפורר בדף הפייסבוק שלה.

והשיחה מתדרדרת

דחבש המקורב למו"ל, זכה להגנתו, ושוקן, בתגובה לפוסט, נזף בכתבת שלו: "שרון, אולי פשוט תגידי שאת חוזרת בך מהתנגדות שהבעת כאן לביריונות של עו"ד ברק כהן. זה יספיק", כתב שוקן.

שפורר בתגובה: "עמוס זו האשמה מאוד חמורה מה שאתה אומר עליי - אתה טוען שאני ובאים לבנקאים זה אותו הדבר; אתה מזכיר לי את רונן צור שטען שהכתבה שלי על החווסים היא הסתה לרצח כמו שעשו לרבין - אני לא מוכנה לקבל אמירה כזו; אתה מוציא את דיבתי ומושפע ממה שדחבש אומר".

השניים המשיכו להתנצח כאשר שפורר אומרת באופן ברור שאיש לא ישתיק אותה, שולפת מאבקים בולטים שניהל דה מרקר. שפורר הגיבה בכעס גם אחרי ששוקן כותב "את מדרדרת את השיחה למקום שעדיף היה שלא תדרדרי אותה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully