וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתב המדיני של וואלה! NEWS זכה בפרס ה-National Press Club

28.6.2015 / 12:02

כתבתם של אמיר תיבון ועמיתו בן בירנבאום על "מאחורי הקלעים" של המשא ומתן הישראלי-פלסטיני שניהל שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, זכתה בפרס מטעם ה-National Press Club בארה"ב, המוענק מדי שנה לכתבה מצטיינת בתחום המדיני-דיפלומטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמיר תיבון, הכתב המדיני של וואלה NEWS, זכה בשבוע שעבר בשני פרסי עיתונות בארצות הברית, וזאת עבור כתבה שפירסם בקיץ שעבר במגזין New Republic יחד עם העיתונאי האמריקני בן בירנבאום.

כתבתם של תיבון ובירנבאום הייתה תחקיר על "מאחורי הקלעים" של המשא ומתן הישראלי-פלסטיני שניהל שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי. ביום חמישי בלילה נודע כי היא זכתה בפרס מטעם ה-National Press Club בארה"ב, המוענק מדי שנה לכתבה מצטיינת בתחום המדיני-דיפלומטי. הכתבה נבחרה מתוך מאות כתבות שהוגשו כמועמדות לפרס. בשנה שעברה זכה בפרס זה אדם אנטוס, הכתב המדיני של הוול סטריט ג'ורנאל.

ועדת השופטים כתבה כי החליטה להעניק השנה את הפרס לכתבתם של תיבון ובירנבאום על כך ש"באמצעות תחקיר מעמיק, הכתבה על הניסיון האחרון של ארצות הברית להביא להסכם שלום ישראלי-פלסטיני מציבה את הקוראים ממש בשולחן הדיונים, חושפת פרטים ומציעה אבחנות חשובות מנקודת מבטם של כל הצדדים שהיו מעורבים במשא ומתן". בסוף יולי ייערך בוושינגטון טקס של ה-National Press Club שבמהלכו יוענק הפרס.

בנוסף על כך, בתחילת השבוע שעבר זכתה אותה כתבה של תיבון ובירנבאום בפרס נוסף, מטעם "האגודה לעיתונות מגזין" (Society of Feature Journalism) שבוחרת מדי שנה ב-27 השנים האחרונות, כמה עשרות כתבות מצטיינות בתחום. במקרה הזה, הפרס הוענק לשניים עבור "בניית סיפור נקייה ועבודת תחקיר מקיפה מול מקורות".

הכתבה של תיבון ובירנבאום אף הייתה מועמדת בתחילת השנה ברשימה הסופית לפרס ה-National Magazine Award, שמכונה "הפוליצר של תעשיית המגזינים", אולם בסופו של דבר הוענק הפרס לכתבה של מגזין GQ על רדיפת הקהילה הלה"טבית ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully