וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: ערוץ 10 ברישיון באפיק 10

29.6.2015 / 21:24

גם המכשול האחרון הוסר, הערב במהלך המאבק על ההצבעה סביב נושא הגז הודיע ראש הממשלה ושר התקשורת: ערוץ 10 יוכל להמשיך ולשדר באפיק 10 כל עוד זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, אינן עוברות לרישיון ונשארות באפיק 22

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת יותר מיממה לאחר שהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אישרה מתן רישיון לערוץ 10 הודיע ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, כי החליט לאשר לחברת ישראל 10 (ערוץ 10) את המשך השימוש באפיק 10 בטלוויזיה.
"ההחלטה מגיעה לאחר האישור שניתן לערוץ לעבור לשדר ברישיון ל-15 שנה", כך נמסר הערב (שני) ממשרד התקשורת.

עוד נכתב בהודעה כי "החלטות אלו הנן חלק ממדיניות ראש הממשלה להגביר את התחרות בענף השידורים ולאפשר לבעלי רישיונות שידור נוספים להיכנס לשוק השידורים, ולקבל רישיונות ארוכי טווח שיעניקו לשחקנים וודאות כלכלית ורגולטורית".

ערוץ 10 יוכל להישאר באפיק כל עוד זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, אינן עוברות לרישיון בשידורים ונשארות באפיק 22. בהודעת משרד התקשורת ניתנה התייחסות לכך, כאשר בשנת 2017 אמרות השתיים לעבור לשדר ברישיונות ולעבור לאפיקים המוקצים להן, יחד עם ערוץ 10, מדובר באפיקים 12 עד 16.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רה"מ נתניהו ויו"ר מועצת הרשות השנייה מדז'יבוז'/מערכת וואלה!, צילום מסך

עבור המשך שימוש בערוץ, יישלם ערוץ 10 סכום של 2.16 מיליון שקלים, כפי שנקבע בבדיקה מקצועית שערכה הרשות השנייה. סכום שמקובל על כל הצדדים, גם על ערוץ 10. עבור שימוש באפיקים 12 עד 14 ישולם סכום חד פעמי של 200 אלף שקלים, כפי שהמליצה יו"ר הרשות השנייה אוה מדז'יבוז'‏ לנתניהו ולשר האוצר משה כחלון.

מוקדם יותר היום הודיעה המועצה לכבלים וללווין כי אין כל מניעה שקבוצת RGE תהיה בעלת השליטה בערוץ 10, בעודה מחזיקה בשבעה ערוצי ספורט וילדים בכבלים ובלווין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully