וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן פלוס שניים

30.6.2015 / 16:43

מינויים ברשות השנייה: עידן אור מונה לסמנכ"ל תוכן ופרח רותם לסמנכ"לית מדיניות ומחקר. מדובר בשני תקנים חדשים אשר גובשו בתהליך ההתייעלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינויים חדשים ברשות השנייה: עידן אור מונה לסמנכ"ל תוכן ופרח רותם לסמנכ"לית מדיניות ומחקר. מדובר בשני תקנים חדשים אשר גובשו בתהליך ההתייעלות ברשות, במסגרתו צומצם תקציבה לשנת 2015 בכ-22%. תחת סמנכ"ל התוכן יכהנו ראש אגף טלוויזיה וראש אגף רדיו, מהלך שעל פי הרשות יאפשר בחינה רוחבית של נושא התוכן בשידורי הטלוויזיה המסחרית והרדיו האזורי.

פרח רותם, אשר מונתה לסמנכ"לית מדיניות ומחקר, הייתה בין מייסדי הזכיינית "רשת" ועבדה במשך למעלה מעשור כמנהלת מחלקת המחקר, סמנכ"לית אסטרטגיה ומחקר וסמנכ"ל העידן החדש. בנוסף, הייתה מנהלת האסטרטגיה והמחקר של קבוצת "החברה המרכזית למשקאות".

עידן אור, אשר מונה לסמנכ"ל התוכן ברשות, מכהן בשנים האחרונות כמנכ"ל ארגון אק"ט, ארגון העובדים בקולנוע ובטלוויזיה, ומוביל את הארגון בנושאי ממשל ופעילות בינלאומית. אור הוא סגן נשיא לשכת הארגונים העצמאיים והעסקים הקטנים בישראל ובעבר היה יו"ר הוועד המנהל של ארגון עובדים בקולנוע ובטלוויזיה בישראל.

המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שוויקי: "מדובר בשני מינויים מהותיים להמשך התפתחותה והתחדשותה של הרשות השנייה. האחדת תחום התוכן תחת סמנכ"ל אחד תאפשר מבט כולל על הנעשה בטלוויזיה וברדיו והובלת תהליכי עומק. כך גם, ההשקעה הניכרת במחלקת המחקר והמדיניות ומינוי סמנכ"לית ייעודי לתחום זה הם צעד ראשון בהוצאה לפועל של תפיסה כוללת לפיה הרשות השנייה תהא גורם מוביל בתחום החדשנות והאסטרטגיה, מקור מידע מרכזי על הנעשה בעולם ותדע לנתח בצורה הטובה ביותר את הנעשה בתחומי אחריותה בישראל. אני שמח כי במסגרת תהליך ההתחדשות של הרשות השנייה מצטרפים אלינו שני סמנכ"לים מוכשרים ורבי ניסיון, כל אחד ואחת בתחומה ומאחל להם הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully