וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: צלם וואלה!NEWS מגורש מאירוע הפרידה של המפכ"ל

30.6.2015 / 23:28

המפכ"ל הורה למנוע מכלי התקשורת להיכנס לאירוע הפרידה שאורגן עבורו, למרות שהוא מומן מכספי ציבור. השר ארדן: "מוטב שאנשי התקשורת היו כאן". ביקורת במשטרה על ספר ילדים שחולק למשתתפים ועליו מתנוססת תמונת דנינו

צילום: דוד קורן, עריכה: שניר דבוש

אירוע הפרידה ממפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, נערך היום (שלישי) במכללה הלאומית לשוטרים שבבית שמש בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנשיא ראובן ריבלין ואנשי ציבור נוספים ורבים. עם זאת, גופי התקשורת לא הורשו להיכנס ולסקר את האירוע, למרות שהוא מומן מכספי ציבור. צלם וואלה!NEWS שהגיע למקום גורש על ידי המאבטחים, אשר מנעו ממנו לצלם ואף כיסו את המצלמה בידם. כמו כן, התעלמו המאבטחים מבקשתו של הצלם לשוחח עם דוברות המשטרה ולהבין מדוע לא מאפשרים לו לסקר את האירוע.

עוד בוואלה!NEWS:
בעקבות שרשרת הפיגועים: צה"ל תגבר כוחות בבנימין
דאעש בסרטון חדש: "נעקור את מדינת היהודים משורשיה"

צלם וואלה!NEWS סולק מאירוע הפרידה של דנינו. דוד קורן
המאבטחת מרחיקה את צלם וואלה!NEWS, הערב/דוד קורן

לפני כשבוע הבהירו מלשכתו של יוחנן דנינו כי כניסת התקשורת לא תתאפשר בשל "חוסר מקום", וכי הטקס יסוקר על ידי דוברות המשטרה. גורמים במשטרה הביעו ביקורת רבה על ההחלטה, ואמרו כי ראוי שהעיתונאים יסקרו אירוע של גוף ציבורי, במיוחד כאשר מתפנה משרה בעלת עניין ציבורי רב. "לא מדובר בארגון של אבא שלו", אמר קצין במשטרה. "מדובר בגוף ציבורי ועל כן היה חשוב שעיתונאים ייקחו חלק בטקס". גם השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אשר נכח באירוע, יצא נגד ההחלטה ואמר: "מוטב שאנשי התקשורת היו כאן".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספר שחולק למשתתפי האירוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הטקס חולקו למשתתפים ספר ילדים שכותרתו: "אבא שלי מפכ"ל", ועליו מתנוססת תמונה של דנינו. "לאבא שלי יש תפקיד ממש לא קל", נכתב בעמוד הראשון של הספר. "אבי שלי, כמו שניחשתם, הוא המפכ"ל. כל ימות השבוע אבא עובד, על כל השוטרים במדינה הוא מפקד". במשטרה מתחו ביקורת על כך שהספר "מגלומני". "מוטב היה שמשאבי המשטרה לא היו מופנים כלפי ספר שמהלל את דנינו", אמר קצין במשטרה. גורמים במשטרה אף מתחו ביקורת על האירוע עצמו וטענו כי מדובר ב"נשף" ובבזבוז מאות אלפי שקלים מכספי המשטרה.

נשיא המדינה ורעייתו ערכו ארוחת ערב ממלכתית לכבוד נשיא קפריסין, 15 ביוני 2015. מארק ניימן/ לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא ראובן ריבלין/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן/ לע"מ

"באנו לכן היום להיפרד ממך - יוחנן. לאחר שנים של עשיה, הובלה, הנהגה ופיקוד, החל בימיך כקצין צעיר ועד ימים אלו בהם אתה פושט את המדים הכחולים, מדים שלבשת שנים רבות כל כך, מדים שיצרו זהות הדוקה בינך ובין הארגון עליו פיקדת והובלת", אמר ריבלין במהלך האירוע. "עם סיום כהונתך, אין ספק כי המשטרה צעדה צעדים קדימה ויחד עם זאת היא מצויה עוד במעלה הדרך.

"אני מברך אותך בשמם של אזרחי ישראל שהם גם הלקוחות שלך וגם המעסיקים שלך, מבקש להודות לך על שנים ארוכות של מסירות ומאמץ למדינת ישראל ולחברה הישראלית", הוסיף הנשיא. "אין לי ספק שכמנהיג אמיתי תמצא את האפיקים להמשיך ולתרום למדינת ישראל".

גם ראש הממשלה נשא דברים במהלך האירוע. "במדינה שלנו משטרת ישראל היא כלי מרכזי בשמירה על ביטחון אזרחי ישראל. אני מצדיע לכם, שוטרות ושוטרים, על הפעולה החשובה שאתם עושים למען ביטחון מדינת ישראל, למען ביטחון אזרחי ישראל", אמר נתניהו. "בשנים האחרונות אתם יכולים לראות ירידה ברורה בפשיעה, בתאונות הדרכים ובמדדים אחרים. ובסוף אנו רוצים לראות שיש יותר חוק וסדר, יותר ביטחון, פחות פשיעה והפרות סדר. אני חושב שהשיפור בא מהנהגה ברורה.

נתניהו הוסיף: "אני גאה על כך שיש כאן גוף חזק, גוף עוצמתי, גוף שיכול לשדרג את עצמו, להתאים את עצמו למציאות העתיד. זה הגוף שאתה השארת כאן יוחנן. אני מצדיע לך ובעיקר אני מודה לך ומאחל לך דרך צלחה, יש לך עוד הרבה מה לתת למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully