וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: סיוע נפשי מיוחד לעובדים

6.7.2015 / 13:35

הנהלת רשות השידור בישרה לעובדים כי התקשרה עם חברה חיצונית שתעניק סיוע נפשי למעוניינים, זאת בעקבות חוסר הוודאות בנוגע לעתידם המקצועי

בניין רשות השידור. ראובן קסטרו
בניין רשות השידור/ראובן קסטרו

על רקע חוסר הוודאות ברשות השידור, הפיצה היום (שני) ההנהלה מכתב לעובדים שבו ניתנת להם אפשרות להסתייע בגורמים מקצועיים, במקרים של מצוקה נפשית. "עקב הטלטלה שהרשות ועובדיה עוברים בימים אלה, החליטה הנהלת הרשות להיערך למתן סיוע נפשי לעובדים הזקוקים לכך. לצורך כך, התקשרה הרשות עם גורם מקצועי מוסמך מחוץ לרשות, לתת את הסיוע הנפשי הנדרש", נמסר לעובדים.

בשלושת החודשים הקרובים, עד יישום חוק השידור הציבורי, יתקיים הליך פרישה מרצון בקרב העובדים. הפרישה תעשה בתנאים שנקבעו במסגרת הרפורמה. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, מדובר בתנאים משופרים, הכוללים פיצויים בשיעור של 240% וכן מענקי פרישה והתגלות. בנוסף הוחלט כי לא תעמוד מגבלת גיל לעובדים שיבקשו לפרוש, כפי שהיה עד היום.

לצורך תיאום מהלך הפרישה מרצון וקביעת מנגנון לפיקוח ובקרה, נקבעה פגישה של נציגי אגף השכר במשרד האוצר עם הנהלת הרשות, שאמורה להתקיים עוד השבוע.

אולם, על אף נכונותו של האוצר להזרים כספים לצורך המשך פעילותה של הרשות, לרבות תשלום שכר וחידוש הפקות, הבוקר התבשרו העובדים כי לא יקבלו תשלום דמי הבראה במשכורת הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully