וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת הקיצוצים: 10 פורשים מ"כלכליסט"

6.7.2015 / 14:18

לוואלה ברנז'ה נודע כי בין הפורשים מהעיתון הכלכלי מקבוצת "ידיעות אחרונות" נמצאת עורכת מדור הנדל"ן ענת טוריסקי. בתוך כך, חמוטל דגני מונתה כמחליפת עורכת מדור הדעות ב"ידיעות אחרונות", שפורשת גם היא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשרה עיתונאים וגרפיקאים פורשים מרצון מ"כלכליסט" על רקע הקיצוצים בקבוצת "ידיעות אחרונות". בין הפורשים, עורכת מדור הנדל"ן ב"כלכליסט", ענת טוריסקי, שתעזוב את העיתון לאחר חמש שנים. לפני שעברה ל"כלכליסט", שימשה במשך שנתיים מבקרת הקולנוע ב"גלובס". גם ראש מחלקת האינפוגרפיקה בעיתון, הדס מירון, הודיעה על פרישתה.

מ"כלכליסט" נמסר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "אנחנו מאוד מצטערים על כך שאנו נפרדים מאנשים מצוינים שתרמו ל'כלכליסט' ומאחלים להם בהצלחה".

בתוך כך, אתמול הודיעה העיתונאית והסופרת גפי אמיר כי פוטרה ממגזין "לאשה". אמיר פוטרה במסגרת הפעימה הראשונה, שבה מקוצצים 20 תקנים מ"ידיעות אחרונות", "כלכליסט", "xnet" ו"לאשה". עד כה הודיעו על פרישה מרצון 18 עיתונאים. בין העיתונאים שהודיעו על פרישתם נמנית עורכת מדור דעות, פנינה ולן, ולוואלה ברנז'ה נודע כי את ולן תחליף בתפקידה חמוטל דגני, שבעשור האחרון עורכת במוספי העיתון "ממון", "זמנים בריאים" ומוספים מיוחדים ונחשבת לעורכת ותיקה ומוערכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully