וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ברזילי עוזב את "יציע העיתונות"

7.7.2015 / 14:10

פרסום ראשון: ברזילי, לשעבר עורך "עובדה" ו"אולפן שישי", יעזוב את תפקידו כעורך "יציע העיתונות" בערוץ הספורט בתום שלוש שנים, ככל הנראה על רקע קיצוצים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. עזיבתו מתבצעת כשברקע רכישת קבוצת RGE את ערוץ 10

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבי ברזילי יעזוב את תפקידו כעורך "יציע העיתונות" בערוץ הספורט - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ברזילי, בן 61, עוזב את תפקידו לאחר שלוש שנים, שם החליף את אסף כשר. לפני כן, שימש במשך כשנתיים כעורך הראשי של "חדשות הספורט". כמו כן היה המנהל המקצועי של ספורט5 קולג' – המכללה לתקשורת ספורט של ערוץ הספורט, שבבעלות קבוצת RGE ומכללת וינגייט.

לפני שהחל בעבודתו בערוץ הספורט, שימש ברזילי כעורך התוכניות "עובדה" ו"אולפן שישי" בחדשות 2 ומנהל מחלקת האקטואליה של גלי צה"ל.

עזיבתו של ברזילי מתבצעת כשברקע רכישת קבוצת RGE המחזיקה בערוץ הספורט את ערוץ 10. בהקשר זה יצוין כי ברזילי אף שימש לתקופה קצרה כמנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10, שבמהלכה יצא נגד השכר הגבוה שקיבלו הטאלנטים בערוץ. בתחילת 2008 הוא הודיע על פרישה מרצון, לאחר כחצי שנה בלבד בתפקיד.

"יציע העיתונות" היא תוכנית יומית בהשתתפות ניב רסקין, רון קופמן, שלמה שרף, אלי סהר, אלי אוחנה ופרשני ספורט נוספים, המשודרת משנת 2004.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו מודים לאבי ברזילי על שנים של עבודה מסורה ומקצועית בערוץ ומאחלים לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully