וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה החרימה הנייד של כתב וואלה בו צולם סרטון מביך עבורה

וואלה ברנז'ה

12.7.2015 / 16:00

במשך למעלה משעתיים החזיקה משטרת תל אביב את מכשיר הטלפון של כתב וואלה!NEWS בטענה כי הוא מהווה "מוצג משפטי" ורק בהתערבות ממלא מקום המפכ"ל ומפקד המחוז ניצב בנצי סאו, הוחזר המכשיר לבעליו

צילום: אבי אשכנזי, עריכה: מתן חדד

מבוכה במשטרת תל אביב הביאה היום (ראשון) לצעד חסר תקדים מבחינתה - החרמת טלפון נייד של עיתונאי. האירוע התרחש סמוך לשעה 11 בבוקר, כאשר חשוד הובא בפני השופט ירון גת, שבתום הדיון הורה להאריך את מעצרו ביממה. כשהוצא החשוד מהאולם בליווי שוטר ושוטרת של מרחב יפתח, הוא ניסה להימלט. השניים דלקו אחריו, הצליחו להפילו על הארץ והחלו להאבק איתו לאחר שזה ניסה לתקוף אותם.

במהלך כל המאבק התקשה שוטר הסיור לגבור על החשוד ולעזרתו חשו שני לוחמי יחידת נחשון של שב"ס שבמשך דקות ארוכות ניסו להשתלט על העצור ורק בקושי רב הצליחו. במהלך האירוע התנפל שוטר הסיור של מרחב יפתח ושלף את הטלפון מידי כתב הפלילים של וואלה! NEWS אבי אשכנזי שתיעד את האירוע: "זה מוצג משפטי" הכריז השוטר והוסיף: "גם המפכ"ל לא יכול להוראות לי להחזיר את מכשיר הטלפון".

במשך למעלה משעתיים החזיקה משטרת תל אביב את מכשיר הטלפון של אשכנזי ורק בהתערבות דוברת מחוז תל אביב במשטרה סנצ הילה חמו הוחזר המכשיר לידי וואלה. ממלא מקום המפכ"ל ומפקד המחוז ניצב בנצי סאו תיחקר את האירוע. במשטרת תל אביב התנצלו על החרמת הטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully