וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערכים ל-7 ימי שידור: האם רשת מעורבת בבניית אולפני ענק בפ"ת?

14.7.2015 / 11:37

גורמים בתעשייה ובעיריית פתח תקווה מאשרים לוואלה ברנז'ה כי זכיינית ערוץ 2 בשיתוף מזמור הפקות בונים אולפנים בשני אולמות באזור התעשיה בפתח תקווה שעתידים לשמש אותם ככל הנראה להפקות מיוחדות. ברשת ובמזמור הפקות מכחישים

בניין רשת. ראובן קסטרו
בניין רשת/ראובן קסטרו

האם זכיינית ערוץ 2 רשת בונה בימים אלו אולפני ענק באזור התעשייה שבפתח תקווה? מבדיקת וואלה ברנז'ה עולה כי רשת מעורבת בבניית אולפני הענק של "מזמור הפקות".

האולפנים שמשתרעים של שטח של כ-2,000 מ"ר, נבנים בשני אולמות נטושים, ששימשו בעבר את מפעל קניאל לייצור קופסאות פח. לפני שבע שנים נמכר המפעל שהיה בבעלותו של בינו צדיק, לאהוד בן ש"ך וחברת ביג. לאחר המכירה פורסם כי על שטח המפעל יוקם פרויקט שישתרע על 25 דונם ויכלול משרדים ומסחר. בניית האולפנים החלה לפני מספר חודשים, ולדברי גורמים בתעשיית הטלוויזיה, הם ישמשו להפקות מיוחדות.

כיום ההפקות של רשת מצולמות באולפני ג.ג גלובוס גרופ נווה אילן ובאולפני הרצליה. בנוסף, לרשות הזכיינית עומד אולפן ברמת החייל המופעל על ידי מימד הפקות. אותם גורמים הצביעו על כך שייתכן כי יש קשר בין בניית האולפן הנאמדתת בהשקעה של מיליוני שקלים לבין כניסתה של ענקית התוכן אנדמול לרשת, לאחר שרכשה 33% ממניות הזכיינית, ולדבריהם "למעשה מדובר בפתיחת עסק נוסף". כמו כן, הועלתה האפשרות כי מדובר בהיערכות למעבר לרישיון ושידור למשך שבעה ימים. אולם אולפן בסדר גודל שכזה, בו שותפה רשת עלול ליצור בעיה שכן הזכיינית מחויבת להפקות חוץ בשיעור של 65% ולהפקות בית בשיעור של 35%.

מזמור הפקות, השותפים בבניית האולפנים, השיקו לפני כשנתיים וחצי אולפן באיכות HD, המשתרע על כ-200 מ"ר, בהשקעה של 4 מיליון שקלים. חברת ההפקות, בבעלות דניאל לנקרי, הוקמה בשנת 92' ומספקת ניידות שידור ושירותי אולפן לגופי שידור רבים, בהם רשת, קשת, ערוץ 10, ערוץ הספורט ורשות השידור. בימים אלו נבחנת האפשרות להעביר את פעילות רשות השידור ממתחם שרונה, למתחם אולפני מזמור ביגאל אלון שבתל אביב.

ב"מזמור הפקות" מכחישים את הדברים ומסרו בתגובה: "מזמור הפקות מודיעה כי היא פותחת אולפני טלוויזיה בפתח תקווה לטובת מתן שירות לכל גופי הטלוויזיה בארץ".

ברשת מכחישים את הדברים, אולם בעיריית פתח תקוה אישרו את הפרטים ומסרו לוואלה ברנז'ה כי נציגים מטעם רשת מקיימים מגיעים עם הגורמים בעירייה במשלווים את הפרויקט. מהעירייה נמסר כי "מהנדסת מטעם העירייה מלווה את הפרויקט מול המתכננים יחד עם מנהלת אזור התעשייה ויחדיו אנו מקדמים את הנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully