וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את קרן שמואלי

וואלה ברנז'ה

14.7.2015 / 14:13

היא מפיקה את תכנית הבוקר ברדיו ת"א 102FM, משדרת בה בשעות אחר הצהרים, ובזמן שנותר היא אף אחראית על שידורי החוץ של התחנה, אבל עם כל הכבוד - מה שמפתיע הוא דווקא הג'וב הקודם שלה

קרן שמואלי. ראובן קסטרו
קרן שמואלי/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 26

מה בעצם אני עושה: בתכנית הבוקר אני דואגת לניהול השוטף של התכנית - אם זה לוודא שיש לאסי (עזר) ודפנה (לוסטיג) את כל מה שהם צריכים לפני התכנית, במהלכה ואחריה, לנהל את עמוד הפייסבוק והסאונדקלאוד שלהם ובקיצור - אני אמונה על ההתנהלות הכוללת של תכנית הבוקר מול גורמים כאלה ואחרים מחוץ למערכת התחנה ובתוכה, אבל הבסטי שלי זה דודי כהן העורך שמרים את הכל למעלה. לתכנית יש המון צדדים וגורמים מעורבים אז זה נחמד שיוצא לי להתעסק כל פעם במשהו אחר. אני גם משדרת את רצועת המוזיקה של 16:00 עד 17:30 שיש בה הרבה תוכן מדליק - אם זה עדכוני חדשות ותרבות או דיווחי תנועה.

בתור מפיקת שידורי חוץ התפקיד שלי הוא לנהל את כל השידורים שמתנהלים מחוץ לאולפני הרדיו - החל מתכנון הלוקיישן ועד לתפעול עצמו של השידור.

בחצי שנה האחרונה אני מגישה את פינות היו-טיוב והאינסטגרם בתכנית "קורע את הרשת" שמשודרת בONE (ערוץ 50) פעם בשבוע. אני לא מבינה כמעט כלום בספורט (בשביל זה יש את המנחה, בן פרידמן, והעורך, גל קרפל) ובכל זאת הרשת היא בית שני בשבילי מה שעושה את התפקיד לכיף ממש - סרטונים מצחיקים ביו-טיוב וכדורגלנים לוהטים באינסטוש, אני באמת צריכה להמשיך?

השכלה: תואר ראשון בתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה.

תפקידים קודמים: רדיו תל אביב הוא נקודת ההתחלה שלי בתעשייה. לפני זה עבדתי כמעט 7 שנים בדומינו'ס פיצה - וכן, אני עדיין אוהבת פיצות.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: משי. כלומר, אבי משולם - מנכ"ל רדיו תל אביב. נפגשנו בשנה הראשונה לתואר שלי בקורס רדיו ותוך דקה ידעתי שאני הולכת להיות הסטוקרית שלו. מקצועית כמובן.

איפה את בעוד 5 שנים: מנהלת את אתר הלייף-סטייל, אופנה ושופינג שלי ובדרך לפתח את אפליקציית בעלי החיים שאני חולמת עליה כבר ים זמן. ובלילה בלילה, תהיה לי רצועה ברדיו - זה רומן שימשך לכל החיים.

מה אוכלת לצהריים: בייגל אצל עוז. יש את "המעוז של עוז" בקומת הכניסה בבניין של הרדיו והוא מכיר את כל הסטיות שלי באוכל. חוצמזה, הוא בנאדם אדיר ונעים.

פרגני למתחרים: למחלקת המוזיקה של 99FM. אם אני זולגת מרדיו ת"א זה יהיה אליהם ובדרך כלל אני נופלת על פלייליסט לא רע בכלל.

  • עוד באותו נושא:
  • רדיו ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully