וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נוני, לא עונה

15.7.2015 / 16:15

מדוע החליטה שרת המשפטים איילת שקד שלא להתראיין לתוכנית "לא סותם ת'פה" בהגשת שמעון ריקלין ואיך זה קשור לחיבוק החם שהיא מקבלת מ"ידיעות אחרונות"?

השרה איילת שקד תעביר שיעור בנושא מניעת הפצת תכנים אינטימיים ברשת, בי"ס רוז מצקין ת"א , יוני 2015. יותם רונן
השרה איילת שקד תעביר שיעור בנושא מניעת הפצת תכנים אינטימיים ברשת, בי"ס רוז מצקין ת"א , יוני 2015/יותם רונן

למגיש, הפובליציסט ופעיל הימין שמעון ריקלין, יש תחביב שהוא מתחזק בחשבון הטוויטר שלו: סדרת מעקב אחרי הפרסומים המחמיאים שמקבלת שרת המשפטים איילת שקד ב"ידיעות אחרונות".

כזכור, השרה שקד היא בין יוזמות ותומכות החוק "ישראל היום" שנועד להיטיב עם "ידיעות אחרונות" בתחרות מול העיתון של שלדון אדלסון. מאז היא זוכה לאיתרוג לצד סיקור אוהד ומפרגן מעיתון הבית.

למרות העומס בגזרת הטוויטר, ריקלין, שאף התמודד בפריימריס ל"בית היהודי", מצטרף פעם בשבוע לאראל סג"ל בהגשת "לא סותם ת'פה", תוכנית בוקר יומית ברדיו "גלי ישראל".

היום (רביעי) הוזמנה מושא סיקורו של ריקלין להתראיין בתוכנית הרדיו "לא סותם ת'פה". גורמים מתוך הרדיו סיפרו לוואלה ברנז'ה כי תחילה נתנה שקד את הסכמתה משום שסברה שתשוחח בשידור עם סגל, אבל בעקבות שיחה עם ההפקה ולאחר שהתברר לשקד כי ריקלין יראיין אותה, היא סירבה לעלות לשידור.

ריקלין סירב להגיב. דוברת השרה מסרה: "הטענה שקרית ולא נכונה, באותה העת הייתה השרה בפגישה בבית המשפט העליון ולא יכלה להתראיין. מרדיו "גלי ישראל", נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully