וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני דניאל נגד "השמאל הנהנתן" בתקשורת: "יש כאן חונטה של מחשבות"

17.7.2015 / 9:28

עמית סגל לא לבד: הפרשן הצבאי של חדשות 2 מותח ביקורת על חבריו לתקשורת בראיון המתפרסם היום ב"מקור ראשון", ומשיב אש למי שמכנה אותו "דובר צה"ל": "יש ביקורת ויש ללעוג, אני לא לועג"

רוני דניאל בנתיב העשרה. צילום: רובי קסטרו 
הפקה : חגית ברק, מערכת וואלה! NEWS
רוני דניאל בנתיב העשרה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רובי קסטרו הפקה : חגית ברק

"ההוויה התקשורתית היא של שמאל נהנתן, שלא טורח להוציא את הראש שלו ולראות מה קורה באמת". כך אומר הפרשן הצבאי של ערוץ 2, רוני דניאל בראיון למקור ראשון המתפרסם היום.

"אני מודע לכך שאני מצטייר על המסך כקשוח. אולי בגלל מבע הפנים שלי, אולי בגלל הסגנון", הסביר דניאל בראיון, "אני לא רודף פופולריות, ואני נורא שמח שהגעתי לטלוויזיה כשאני כבר מבוגר והפרופורציות שלי מסודרות. אהבת הקהל או שנאתו לא מסיטים אותי, ובגילי כבר מותר לאדם שיהיו לו הבנות מוצקות. אם מישהו חושב שעמדותיי קיצוניות - זכותו. אני לא חושב שיש לי עמדות קיצונית".

דניאל התייחס גם לביקורת הנשמעת כלפיו, ולכך שיש מי שמכנה אותו דובר צה"ל: "יש ביקורת ויש ללעוג, אני לא לועג. לא למפקד שכשל ולא לחייל שכשל. זה שמחבלים יוצאים ממנהרה וקוטלים אנשים במוצב והמוצב לא מגיב - זה נורא ואיום. אבל עכשיו הם הרוגים, אז מה, תשחט אותם עוד פעם באוזני הוריהם? צריך להיות בן אדם. יש כאן חונטה של משטרת מחשבות. אסור לי לחשוב אחרת מהם, לאף אחד אסור לחשוב אחרת מהם. זה ככה כבר לאורך שנים. אבל זה לא מזיז אותי אפילו במילימטר".

כמו כן, התייחס דניאל לקולגות מחדשות 2, אמנון אברמוביץ וערד ניר: "האנשים שאת שמותיהם הזכרת הם חברים אישיים מאוד טובים שלי, ואני מכבד את דעתם גם אם אני לא מסכים איתם. אבל זה לא אומר שאני אקפל את האמירה שלי מפניהם או אמתן אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully