וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקר טוב קובלנץ

19.7.2015 / 12:49

זהו ללא ספק ספתח טוב למנכ"ל החינוכית אלדד קובלנץ המשמש גם כמנכ"ל זמני של תאגיד השידור הציבורי החדש. בעוד הממשלה אישרה את הרחבת סמכויותיו, "פורבס" ישראל בחר בו לאחד מהמנהלים הטובים בישראל ולצד יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, שעל פי "פורבס" עשה את הבלתי ייאמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל החינוכית אלדד קובלנץ נבחר לאחד מ-20 המנהלים הטובים בישראל של מגזין "פורבס". קובלנץ הוא הנציג היחיד מהמגזר הציבורי ברשימה. לצד קובלנץ מופיע ברשימה גם
מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, שהוביל את הערוץ השנה לקבלת רישיון שידורים ל-15 שנים.

רשימת המנהלים המובילים נמצאת במוקד גיליון יולי של המגזין, שיצא היום (ראשון). במגזין נכתב על אודות הפרויקט: "אנו מניחים זכוכית מגדלת על המושג החמקמק 'מנהל' בניסיון למצות את מהות התפקיד הנמצא בליבה של הכלכלה המודרנית, ולהבין מיהו מנהל, ויותר מכך – מיהו מנהל טוב".

על הבחירה בקובלנץ, שמשמש כמנכ"ל החינוכית וכמנהלו הזמני של תאגיד השידור הציבורי החדש, נכתב: "ב – 20 השנה האחרונות הטביע את חותמו על מפת התקשורת הישראלית ורחש לעצמו מוניטין של מנהל בעל מגע זהב. ב – 1995, בגיל 28, מונה למנהלה של תחנת הרדיו הצעירה גלגל"צ. הוא בנה שיטה ששינתה לחלוטין את הרדיו בישראל, הזניק את הפופולריות של גלגל"צ והפך לאחת הדמויות החזקות ביותר בתעשיית המוסיקה המקומית...בהמשך עבד כיועץ לתחנת הרדיו אקו 99, שם הפעיל שוב את קסמו ועזר להפוך אותה מתחנה אפורה ושולית באופן יחסי לפופולרית ורלוונטית".

בפורבס מדגישים את הצלחתו המתמשכת של קובלנץ בתפקידו הנוכחי כמנכ"ל החינוכית: "גם בתפקיד זה הוא (קובלנץ) חתום על מהפכה. הוא שינה את דפוס המחשבה, מיתג את הערוץ מחדש, בנה לוח שידורים משודרג והזרים דם חדש במסדרונות אולפני החינוכית. ההצלחה הגיעה במהירות, המבקרים היללו והערוץ אף זכה לפרסים מטעם האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע. מי שפותח היום את שידורי החינוכית, פוגש טלוויזיה חכמה, מקורית ומעניינת. קובלנץ הצליח עם תקציב מצומצם לגייס טאלנטים מוכשרים, השיק ערוץ יוטיוב מצליח ודאג שהחינוכית תיכלל בחבילת עידן פלוס. התוצאה – ערוץ שמציע תוכן איכותי ומשאיר מאחור , מבחינת נתוני צפייה, את ערוצי הילדים בכבלים ובלווין".

במגזין מציינים במקביל את פעילותו של קובלנץ בנושאי כוח אדם והתייעלות: "קובלנץ פעל בטלוויזיה החינוכית בהצלחה מול לא פחות מ – 7 ועדי עובדים, ובנה תכנית פרישה כדאית".

זו אינה הבשורה היחיד המשמחת שקיבל היום קובלנץ. בבוקר אישרה הממשלה את השינויים בחוק השידור הציבורי שאותם יזם השר שאחראי על רשות השידור, אופיר אקוניס, בכללם הענקת סמכויות לקליטת עד 400 עובדים לתאגיד החדש למנכ"ל התאגיד הזמני - קובלנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully