וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: המשחק המרכזי נשאר אצלנו

19.7.2015 / 19:19

בעקבות המכרז למכירת זכויות השידור למשחק המרכזי בליגת העל, הודיע כונס הנכסים של רשות השידור להתאחדות ולמנהלת כי בכוונתו לעמוד בהסכם. עבור הזכויות משלמת הרשות 15 מיליון שקל

שדרי המשחק עמיחי שפיגלר, מוטי איוניר. ברני ארדוב
שוב יחד בעונה הבאה? שפיגלר ואיוניר/ברני ארדוב

כונס הנכסים הרשמי של רשות השידור, דוד האן, הודיע היום (ראשון) כי רשות השידור אינה מתכוונת לוותר על זכויות השידור של המשחק המרכזי וכי תשלם עליו כפי שהיא מחויבת בהסכם.

ביום חמישי מנהלת הליגה וההתאחדות לכדורגל הודיעו להאן כי המשחק המרכזי יוצא למכרז, זאת לנוכח חוסר הוודאות בנוגע לעתידה של רשות השידור וחשש כי לא תוכל לעמוד בהסכם שבמסגרתו היא משלמת 15 מיליון שקלים.

כפי שפורסם באותו היום בוואלה ברנז'ה, במנהלת הליגה החלו במשא ומתן עם גופי תקשורת שונים למכירת זכויות השידור, בהם ערוץ 10, ערוץ הספורט וזכייניות ערוץ 2, אולם אף אחד מהגופים לא הסכים לשלם את הסכום שאותו משלמת רשות השידור. הפתרון שניסו במנהלת ובהתאחדות לקדם הוא מכירת הזכויות במחיר נמוך יותר, ואת הפער להשלים באמצעות מימון ממשרד האוצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים זה עדיין אצל הערוץ הראשון. דוד האן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שמתברר כי לרשות השידור אין כל כוונה לוותר על שידור המשחק המרכזי, כך עולה מהמכתב שהעביר האן באמצעות עורך הדין דרור ויגדור, ליושב ראש המנהלת יורם באומן ויושב ראש ההתאחדות עופר עיני.

במכתב מציין עו"ד ויגדור כי הוסדר נושא מימון רשות השידור בתקופת הביניים עד לפירוק, ולכן אין בכוונת האן לוותר על החוזה עם ההתאחדות לכדורגל. בהמשך טוען עו"ד ויגדור כי "יש להצר על הסגנון ועל הניסיון לפגוע ברשות השידור ולהשתחרר, שלא כדין ובחוסר תום לב, מההסכם עמה".

בהתאחדות לכדורגל בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully