וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקט של רצון חופשי

23.7.2015 / 13:00

ל-800 חברי אקט - איגוד עובדים בקולנוע ובטלוויזיה יש מנכ"ל חדש: אבי סתת, שיחליף בתפקידו את עידן אור לאחר שמונה לסמנכ"ל תוכן ברשות השנייה

אבי סתת. באדיבות המצולמים
אבי סתת/באדיבות המצולמים

אבי סתת מונה למנכ"ל איגוד אקט, במקום עידן אור שעוזב את התפקיד לאחר שמונה לסמנכ"ל תוכן ברשות השנייה. סתת יחל כבר בימים הקרובים בחפיפה עם אור, שעוזב לאחר שש שנים בתפקיד.

אקט - איגוד עובדים בקולנוע ובטלוויזיה אקט, הוא אחד משבעת איגודי היוצרים. באיגוד מיוצגות כל המחלקות הטכניות והאמנותיות, בהם צלמים, אנשי הפקה, עוזרי ועוזרות במאי ועוד. בסך הכל מונה האיגוד כ-800 אנשי הפקה ובמה.

סתת, בן 52, עובד בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בישראל כמעט 30 שנה. כיום הוא משמש כתאורן ראשי וכעוזר במאי ראשון. הוא נבחר לתפקיד על ידי ועדת איתור, שאותה מינה הוועד המנהל של האיגוד.

אבי סתת מסר: "אני שמח על הזכות לעמוד בראש אקט בתקופה זו. איגוד זה נולד קודם כל מתוך צורך בשיפור תנאי העבודה וקיבועם כנורמות עבודה בסיסיות על מנת ליצור בסיס איתן לעמידה על זכויות העובדים מול חברות ההפקה ומול כל גוף בעל השפעה בעולם הקולנוע והטלוויזיה. אפעל להגיע להסכמים בריאים, הגונים וחכמים, הסכמים שהינם ברי אכיפה וברי קיימא וכמו כן לשמירה על סביבת עבודה נעימה מצד אחד וכללי עבודה ברורים. אני מוצא ערך חשוב בשמירה וקידום והיחסים עם השותפים לנו לעשייה - מפיקים, יוצרים וגופי השידור".

גלי רשף יו"ר אקט מסר: "אבי חבר איגוד מיום היווסדו. הוא אחד התאורנים הבכירים בתעשייה ואחד מעוזרי הבמאי המוערכים ביותר. אני שמח על מינויו, ומשוכנע ביכולתו להוביל בבטחה את האיגוד שלנו בהמשך דרכו בעולם המורכב של תעשיית הקולנוע והטלויזיה, להאבק על תנאי העסקה נאותים לציבור החברים ועל נאותות הפקה, ולהמשיך בביסוס חוסנו הארגוני של האיגוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully