וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרחים לבלווטניק

23.7.2015 / 19:29

בשבוע שבו נבחר יוסי ורשבסקי לאחד מ-20 המנהלים הבולטים בישראל על ידי מגזין "פורבס", התבשרו ב"הכל כלול" בהגשת סיון כהן על קבלת אות אומ"ץ

יוסי ורשבסקי. גיא קרן,
יוסי ורשבסקי/גיא קרן

בערוץ 10 חותמים את השבוע עם שני הישגים מרשימים: המנכ"ל יוסי ורשבסקי נבחר לאחד מ-20 המנהלים הבולטים בישראל על ידי מגזין "פורבס" וסיון כהן, מגישת "הכל כלול",
תקבל את אות אומ"ץ יחד עם נגה ניר נאמן, שפרשה מהגשת המגזין.

מגזין "פורבס" הפיץ השבוע את רשימת המנהלים הבולטים, הכוללת גם את מנכ"ל הטלוויזיה החינוכית ומנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החדש אלדד קובלנץ. על ורשבסקי צוין במגזין כי: "אפשר לומר שורשבסקי היה הדבק שהחזיק את ערוץ 10 בחודשים האחרונים ומנע את התפרקותו במהלך דרך החתחתים שהעבירו אותו רוכשים פוטנציאליים, משרד התקשורת ומשרד ראש הממשלה. המשימה כאמור הוכתרה בהצלחה, הערוץ נמכר לחברת RGE של לן בלווטניק ואביב גלעדי, קיבל רישיון שידור ל-15 שנים וצפוי לקבל ממשרד האוצר הנחה משמעותית בתשלום חובות העבר".

כמו כן, צוין כי ורשבסקי "גיבש תוכנית פעולה ארוכת טווח וביצע קיצוץ כואב בשכר ובמצבת העובדים. כתוצאה מכך, בפעם הראשונה מאז שעלה לאוויר, רשם הערוץ רווחים. בינואר השנה הרוויח כ?3 מיליון שקל ועל פי התחזיות, הוא צפוי לסיים את השנה כולה עם רווח של יותר מ?20 מיליון שקל".

סיון כהן. ראובן שניידר
צ/ראובן שניידר

בנוסף, השבוע התבשרה סיון כהן, מגישת "הכל כלול", על זכייתה באות אומ"ץ. בחצי השנה האחרונה כהן היא המגישה היחידה של התוכנית, לאחר שנגה ניר נאמן עזבה כדי להתמקד ב"ברקוד" – מוסף הצרכנות במהדורה המרכזית. ב"הכל כלול" חיזקו בשנה האחרונה את העיסוק בנושאים כלכליים-חברתיים, בהם מחירי המים ותאגידי המים, מחירי החשמל ובכלל מאבקי ביורוקטיה מול מוסדות ממשלתיים וחברות מסחריות.

מלבד כהן וניר נאמן, עם העיתונאים שיקבלו את אות אומ"ץ לשנת 2015, נמנים מוטי גילת ושותפיו מיכל שבת ועוזי דיין מישראל היום והמגישה לוסי אהריש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully