וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד שלו. גרסת ynet

26.7.2015 / 12:24

מהרגע שהגדיר אותה כ"פרשת הווטרגייט של עולם הבידור" עוד לפני שאייל גולן הגיש תלונה במשטרה, ועד שהתברר שייתכן ומדובר בפלופ, ynet נצמד באדיקות לגרסתו של הזמר. האם שימש האתר ככלי בידי אנשיו של גולן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ynet יוצא בפרסום ראשון. תלונה? אחר כך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו חכו. יש דרמה בדרך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם גם חיון נסער?/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם yent שימש כלי בידיו של מי שביקש להעצים את פרסת פרשת ההאזנות של אייל גולן?

ביום שני פרסם כתב הפלילים של ידיעות אחרונות ו-ynet, אלי סניור, ידיעה שבישרה לראשונה על הפרשה, עוד לפני שגולן עצמו הגיש תלונה במשטרה. "האזנות סתר נגד אייל גולן. מי ניסה להפיל אותו?", שאלה הכותרת. עוד באותו היום שוחח כתב ynet, רן בוקר, עם חבריו ומכריו של גולן שהביעו זעזוע וטענו שהרקע להאזנות הם קנאה ומרמור כלפי הזמר הכל כך מצליח.

גם סניור המשיך לעדכן בפרטי הפרשה הדרמטית. "אייל גולן התלונן נגד איש עסקים ושני אישים מתחום הבידור", בישרה הכותרת, ובכותרת המשנה צויין: "אתמול נחשף ב-ynet כי נגד הזמר בוצעו מעקב והאזנות. הערב הגיעו גולן ואנשיו למשטרה כדי להגיש תלונה באופן רשמי. 'בקרוב תדעו הכול', אמר גולן בצאתו מהתחנה. בסביבתו אומרים: 'זו פרשת ווטרגייט של הבידור הישראלי'".

אלא שבמשטרה התייחסו בזהירות להצהרות ההגדולות. בשיחה של גורמים במשטרה עם כתב הפלילים של וואלה!NEWS, אבי אשכנזי, הם תהו מדוע אנשיו של גולן מיהרו לפנות לתקשורת עוד לפני שהוגשה תלונה.

אבל הביקורת מצד המשטרה לא ממש הפריעה ל-ynet, שהמשיך בסיקור במלוא הכוח, וכדי לתבל מעט את הפרשה שתוארה ככזו שמסעירה את כל הברנז'ה, הוזמן הבלוגר עומרי חיון, מי שהסתכסך עם גולן, לחוות את דעתו. גם ביום רביעי המשיכו ב-ynet להעצים את הפרשה: "הזמר שהיה נתון להאזנות מסר עדות נוספת בתחנת משטרת ת"א", בישר סניור, "לפני כן המשטרה חקרה לראשונה מעורבים נוספים בפרשה שנחשפה ב-ynet, והוגדרה כ'ווטרגייט של הבידור הישראלי'. אחד מהם נשלח למעצר בית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אייל גולן. ynet, צילום מסך
ויש תפנית בעלילה/צילום מסך, ynet

ביום חמישי, לאחר הצהרות ה"ווטרגייט", הוטל צו איסור פרסום על הפרשה, כאשר במשטרה החלו בבדיקת מהימנות התלונה שהגיש גולן. סניור דיווח במבזק צנוע על ההתפתחות החדשה.

לאחר מכן, בידיעה נוספת שהופיעה באותו היום, סיפק סניור הסבר לקוראים. "אייל גולן: אם זה סיפור בדוי, זו שערורייה", הכריזה הכותרת, וסיניור פירט: "ההתפתחויות האחרונות בפרשת 'האזנות הסתר' לאייל גולן גרמו למבוכה רבה בקרב הזמר ומקורביו. לאחר שהמשטרה החלה לבדוק את מהימנות התלונה, נראה כי גם בסביבתו מתחילים לחשוד כי ייתכן שהחומרים שהוצגו למשטרה לא היו בהכרח אמיתיים. כעת מתברר כי עוד לפני שגולן הגיע באופן רשמי למשטרה להגיש תלונה הוא הציג את החומרים שאסף החוקר הפרטי שלו לפרקליט הצמרת יהושע רזניק, בעבר המשנה לפרקליט המדינה".

למחרת, יום שישי, המשיך סניור לדווח: "המשטרה: לא צותתו לאייל גולן", סניור המשיך בידיעה שפורסמה ב"ידיעות אחרונות", וסיפר על תחושה קשה בסביבתו של הזמר בעקבות ההתפתחות. הכתב אף שאל את מנהלו האישי בני פרץ, האם מדובר בתעלול יחצני: "שטויות, איזה פרסום זה?", ענה פרץ והסביר שבסך הכל הוצג לגולן ואנשיו מידע חמור ולא נותר אלא להעבירו לבדיקה משטרתית.

היום (ראשון), לאחר שהותר לפרסום כי טכנאי המחשבים של גולן נעצר בחשד שפיברק את הקלטות הסתר, לא זנחו ב-ynet, את אנשיו של הזמר שסיפרו בכותרת: "אייל חשב שהצדק נעשה ועכשיו הוא מרוסק". ב-ynet הסבירו: "הבוקר הותר לפרסם כי טכנאי המחשבים שהעביר לאייל גולן ולאנשיו ראיות לכאורה שמאזינים להם נעצר בחשד שבדה את הכול, בסביבתו מספרים כי הוא קיבל זאת קשה מאוד. 'הוא היה על גג העולם - ועכשיו הוא גמור'".

ב-ynet בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully