וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשקל: ועדה מיוחדת לדיון בתיקוני חוק השידור הציבורי

26.7.2015 / 13:30

אחרי שבוועדת הכספים סירבו לדון בתיקונים בהצעת החוק לתאגיד השידור הציבורי, ההצעה לא חוזרת, לפחות בשלב זה, לוועדת הכלכלה. ועדת הכנסת תדון מחר באפשרות של הקמת ועדה מיוחדת לאישור התיקונים שבראשה צפוי לעמוד ח"כ צחי הנגבי

איתן כבל. מערכת וואלה!
איתן כבל/מערכת וואלה!

ועדת הכנסת תדון באפשרות להקים ועדה מיוחדת שבאמצעותה ניתן יהיה לאשר את תיקונים בהצעת חוק השידור הציבורי, שחלקם מעוררי מחלוקת. כך מקווים יוזמי ההצעה שלא ייאלצו להתמודד עם ועדת הכלכלה הצפויה להתנגד לשינויים בחוק.

לפני כשבוע אישרה הממשלה את הצעת החוק שיזם השר הממונה על רשות השידור, אופיר אקוניס, בהעדרו של יוזם החוק המקורי, השר גלעד ארדן. ההצעה עברה בקריאה ראשונה, והייתה אמורה לעבור לדיון בוועדת הכלכלה בראשות ח"כ איתן כבל. אלא שאז התעורר החשש שחברי הוועדה לא יאשרו את ההצעה, הכוללת את דחיית הקמת התאגיד עד 31 במרץ 2016 והרחבת סמכויותיו של מנכ"ל התאגיד הזמני, מבלי שיהיה נתון לפיקוח של חברי מועצת התאגיד.

כדי לזרז את אישור ההצעה, הועבר הדיון לוועדת הכספים. אולם יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני, סירב לדון בהצעת החוק חוק. בכל זאת, החוק לא יחזור לוועדת הכלכלה ומחר (שני), יתקיים דיון בוועדת הכנסת בראשות ח"כ דוד ביטן, בנושא הקמת ועדה מיוחדת שתדון את הצעת החוק, לקראת חזרתה לאישור הכנסת. לוואלה ברנז'ה נודע כי ח"כ צחי הנגבי צפוי לעמוד בראש הועדה המיוחדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully