וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי שרון הותקף בבית אל: "שמאלני בוגד"

28.7.2015 / 12:26

כתב השטחים של חדשות 10 הותקף הלילה על ידי פעילי ימין בעקבות כתבה שלו שחשפה כי גם משפחות מתוך ההתנחלות התנגדו לבניית בתי המריבה. דוברת בית אל לוואלה ברנז'ה: "במשך חודש שלם הוא מתעלם מאיתנו ואז הוא שולף מכתב מלפני חמש שנים"

בתי דריינוף בבית אל, 28 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
בתי דריינוף בבית אל, 28 ביולי 2015/נועם מושקוביץ

כתב השטחים של חדשות 10 הותקף הלילה בבית אל בעקבות כתבה שחשפה כי גם משפחות מתוך ההתנחלות התנגדו לבניית בתי המריבה - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

ביום חמישי חשף שרון במהדורה המרכזית בערוץ 10 כי לפני חמש שנים התנגדו 16 משפחות לבניית בתי המריבה. עוד לפני שבג"ץ קבע שיש לפנות אותם, התלוננו התושבים בפני המנהל האזרחי על כך שהם פוגעים באיכות חייהם.

אתמול בלילה הגיע שרון לבית אל כדי לסקר את "בתי דריינוף". תחילה הורשה שרון להיכנס למתחם ולצלם, אולם זמן קצר אחר כך השוטרים שהיו במקום סילקו אותו בכוח מהמתחם, תוך שהם מכופפים את ידיו וגוררים אותו. שרון הגיע לאזור שבו התקבצו פעילי ימין, אולם גם שם הוא הותקף. הצעירים במקום צרחו לעברו: "שמאלני בוגד" וניסו לקחת לו את המצלמה בכוח. מי שעצר את הצעירים היו תושבים מבית אל שנחלצו לעזרת היו תושבים מבית אל.

דוברת בית אל, יעל בן ישר, אמרה לוואלה ברנז'ה כי מי שתקף את שרון היו השוטרים ולא התושבים. יחד עם זאת, הוסיפה בן ישר כי התושבים זועמים על שרון, "במשך חודש שלם הוא מתעלם מאיתנו ואז הוא שולף מכתב מלפני חמש שנים שפג תוקפו ולגמרי לא רלוונטי?".

טרם התקבלה תגובת המשטרה. בערוץ 10 בחרו שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully