וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8% בפריים? "אנחנו חיים בצניעות אבל חיים היטב"

28.7.2015 / 19:26

מועצת הרשות השנייה סגרה היום מעגל שנמשך כמעט מיום הקמתו של ערוץ 10, כאשר בתום שנים של מאבקי הישרדות, העניקה באופן רשמי את הרישיון לערוץ. אחרי הרמת הכוסית והברכות התפנו המנכ"ל ונציגי הבעלים להשיב לוואלה ברנז'ה על כמה שאלות בוערות

צילום מסך

"אני גאה בכך שבמשמרת שלנו זכינו להעניק את הרישיון הראשון לערוץ מסחרי בישראל" - כך פתחה יו"ר הרשות השנייה לטלוייזיה ולרדיו אוה מדז'יבוז', את ישיבת המועצה החגיגית שבה הוענק לערוץ 10 רישיון שידורים ל-15 שנה.

כזכור, הערוץ החל לשדר ברישיון ב-1 ביולי, ולמעשה הוא הערוץ הראשון שעבר למתווה שידורים במסגרת רישיון ארוך טווח. בישיבה שהתקיימה היום (שלישי) בהשתתפות חברי מועצת הרשות השנייה, בכירים בערוץ 10 ובקבוצת RGE - בעלת השליטה בערוץ, אמר ניר שוויקי, מנכ"ל הרשות בפועל: "שנים ארוכות עבדנו לצד הערוץ בניסיון להסדיר את עתידו. זה יום גדול מבחינתי שאנחנו יכולים לרוץ עכשיו קדימה 15 שנה בלי פלסטרים ובלי ועדות בהולות. אני רוצה להודות לכל הצוות המקצועי ברשות השנייה שעבד לצדכם כל כך קשה כדי שיתאפשר להגיע לרגע הזה".

מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, מי שבמשך שנים מוביל את המלחמה להצלתו של ערוץ 10, אמר בישיבה: "אנחנו מתכננים להיות החלום הרטוב של כל רגולטור. לוח השידורים שלנו כבר היום מורכב ברובו מסוגה עילית ונמשיך כך גם בעתיד. אני רוצה להגיד לרשות השנייה תודה על התקופה הלא פשוטה הזו ואני שמח שפתוחה בפנינו אוטוסטרדה של 15 שנה". לוואלה ברנז'ה הוסיף ורשבסקי כי מרוצה ממוצע הרייטינג של הערוץ בפריים טיים: "הרייטינג תואם לנו את התוכניות העסקיות. בתוכנית העסקית שבנינו לפני שנה דיברנו על ממוצע של 8% בפריים. אנחנו חיים בצניעות אבל חיים היטב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מתכננים להיות החלום הרטוב של כל רגולטור". נציגי ערוץ 10 ונציגי הרשות השנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

RGE החליטה שלא לשלם את המחירים המטורפים עבור שידור הליגה הספרדית"

"אנחנו לא חושבים שיש היום לגופים יכולת שלא להיות רזים. גופים שהם לא רזים - לא יצליחו לשרוד המציאות העסקית"

מודי פרידמן, יו"ר ישראל 10 ומנכ"ל RGE, אמר: "קבוצת RGE מזהה בערוץ 10 הזדמנות אמיתית ונכונה להשקעה ולעתיד ותחושה זו מתעצמת נוכח הצעדים המדהימים שהובילה הנהלת הערוץ בשנה האחרונה. אנו שמחים להצטרף להצלחה ולייצב את שוק התקשורת הישראלי, תוך הובלת פלורליזם של דעות וביטחון תעסוקתי".

מאוחר יותר התייחס פרידמן לשאלת וואלה ברנז'ה בנוגע לאיבוד זכויות השידור של הליגה הספרדית בערוץ הספורט, הנמצא גם הוא בבעלות קבוצת RGE, ואמר: "זו המציאות העסקית שבה אנחנו חיים ואנחנו נסתדר. קבוצת RGE החליטה שלא לשלם את המחירים המטורפים עבור זכויות השידור. אנחנו לא אוהבים לאבד, אבל זכינו בערוץ 10". פרדימן הוסיף כי הקבוצה מתכוונת להמשיך במתכונת הרזה של הערוץ: "אנחנו לא חושבים שיש היום לגופים יכולת שלא להיות רזים. גופים שהם לא רזים - לא יצליחו לשרוד המציאות העסקית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully