וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה בלבד: "מה קשור" יורדת מהאוויר

29.7.2015 / 14:28

אחרי ש"רדיו ללא הפסקה" איבד את הבכורה מבין תחנות הרדיו האזוריות בסקר TGI, לוואלה ברנז'ה נודע כי הוא מאבד גם את שלישיית הטאלנטים עם תוכניתם היומית

שלישיית מה קשור. אביב חופי
שלישיית מה קשור/אביב חופי

התוכניות היומית של "מה קשור" ברדיו ללא הפסקה 103FMיורדת מהאוויר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ההחלטה על כך התקבלה כשנה בלבד לאחר שעלתה לשידור בתחנה, והיא תרד בסוף אוגוסט מלוח השידורים. ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי שובצו ברצועה יומית, בשעת השיא בין 16:00 - 17:00, שבה החזיקה ורדה רזיאל-ז'קונט במשך ארבע שנים.

גורמים ברדיו טוענים כי התוכנית עמדה בציפיות וכי ההחלטה על ביטול התוכנית היא מצד חברי השלישייה שעסוקים בפרוייקטים נוספים ונמצאים בעומס רב. טרם הוחלט ברדיו ללא הפסקה מי ימלא את המשבצת היומית.

ברקע עזיבת שלישיית "מה קשור" ניצב סקר TGI שפורסם בשבוע שעבר והצביע על ירידה בשיעור ההאזנה לתחנה. כזכור, מהנתונים עלה כי רדיו ללא הפסקה צנח מהמקום הראשון למקום השלישי, לאחר שאת הפסגה כבש רדיו רדיו אקו 99FM. שיעור ההאזנה לרדיו ללא הפסקה עמד בחצי השנה האחרונה על 7.3% לעומת 8.7% בחציון האחרון של 2014 ו-9% בתקופה המקבילה אשתקד.

מטעם "מה קשור" נמסר בתגובה: "מה קשור ממשיכים הלאה, בצער רב, ואחרי נתוני TGI מפרגנים הם נאלצים לסיים את השנה המוצלחת ברדיו עקב אילוצי לוחות זמנים, מאחר ובשנה הקרובה הם מצלמים שלושה פרויקטים טלוויזיוניים להוט ולרשת, מה שמונע מהם להצליח להגיע ולשדר יום יום את התוכנית. אסי ישראלוף, ימשיך לשדר את תוכניתו השבועית מאחר והיא משודרת אחת לשבוע ובשעות הערב המאוחרות".

חברי השלישייה הוסיפו: "נהננו מאוד, אחת החוויות הכפיות שעשינו ועד לרגע האחרון חיפשנו את הדרך להמשיך לשלב בין העיסוקים הרבים, אך שהבנו שזה לא ישים החלטנו בצער רב לסיים את השנה. אנחנו מודים לאייל פאר המנכ"ל ולכל צוות הרדיו ומאמינים שניפגש בהקדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully