וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביאו שמש כי שמי מעוננים

30.7.2015 / 15:03

אחרי שספג ביקורת חדה מרוגל אלפר, מתברר סופית כי זה לא השבוע של גיא פינס: לוואלה ברנז'ה נודע כי השחקן זבולון מושיאשוילי דורש ממנו התנצלות ופיצוי כספי בסך מיליון שקלים, לאחר שהוצג בתוכנית שסקרה את כוכבי "שמש" כ"הומלס שנפלט מהתעשייה"

גיא פינס. איציק בירו, מערכת וואלה! NEWS
גיא פינס/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירו

השחקן זבולון מושיאשוילי דורש מערוץ 10 ומגיא פינס התנצלות ופיצוי כספי בשווי מיליון שקלים, בטענה כי הוצג בתוכנית באופן מבזה ופוגע. ביום שלישי שעבר, במסגרת תוכניתו של גיא פינס בערוץ 10, שובצה כתבה שבדקה היכן נמצאים היום כוכבי הסדרה "שמש", בעקבות הקריירה המוזיקלית שבה פצח אליעד נחום, ששיחק כילד בסדרה, בהם צביקה הדר, אורלי וינרמן, גלית גיאת, גדי רבינוביץ וזבולון מושיאשוילי.

בעקבות הכתבה פנה מושיאשוילי לפינס באמצעות עורך דינו, עמי סביר, במכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים בדרישה לפצותו על האופן שבו הוצג בכתבה.

לטענת עו"ד סביר, מושיאשוילי הוצג כמי שהיה "הומלס" שאף הגיע לפת לחם, למרות שמעולם לא היה נזקק. "בכתבה נערכה השוואה ביחס לפועלם של כוכבי הסדרה כיום בתעשייה וצוין כי גלית גיאת 'היא היחידה שעוד עובדת בתעשייה'", טוען עורך הדין והוסיף כי מושיאשוילי, השתתף בשנים האחרונות במספר סרטים וסדרות ואף "בהיקף גדול יותר מאשר השחקנית גלית גיאת", כלשונו.

עו"ד סביר הוסיף כי הכתבה גרמה למושיאשוילי "מפח נפש קשה עד כדי הסתגרות למשך כמה ימים, פגע במעמדו, במוניטין שלו ובתוכניות שיש לו ומו"מ שהוא מנהל כיום ביחס להשתתפות הפקה וגיוס כספים לסדרות וסרטים".

נוכח הטענות דורש עו"ד סביר כתבה מתקנת, התנצלות וכאמור פיצוי כספי בסך של 1,000,000 שקלים.

מערוץ 10 וממערכת "ערב טוב עם גיא פינס" לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully