וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של חודש יולי: יוסי ורשבסקי

4.8.2015 / 14:20

מנכ"ל ערוץ 10 נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי, בעקבות שורה מהלכים שהובילו בסופו של דבר לבידול הערוץ ומיצובו מחדש

יוסי ורשבסקי. צילום: גיא קרן,
יוסי ורשבסקי/צילום: גיא קרן

איגוד השיווק הישראלי בחר ביוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, לאיש השיווק של חודש יולי 2015, בעקבות המיצוב מחדש שהוביל בערוץ.

באיגוד השיווק הסבירו כי ורשבסקי, ששב לפני כשנה לתפקיד מנכ"ל ערוץ 10, הוביל את המהלך שבידל את ערוץ 10 מערוץ 2, ואת השינוי העמוק בתפיסה הציבורית כלפיי הערוץ.

האסטרטגיה החדשה של ורשבסקי יצאה לדרך בקיץ שעבר, כשבמרכזה ההצהרה כי הערוץ מוותר על תוכניות ריאליטי. קמפיין "ערוץ בלי ראליטי" שעלה באוגוסט 2014, זכה לתהודה רבה. בשלב הראשון הערוץ הודיע כי הוא חדל מהפקה ושידור של תוכניות ראליטי. בשלב השני ויתור הערוץ על הזכויות של "הישרדות" ו"היפה והחנון". במקרה של "הישרדות", עברה התוכנית לזכיינית ערוץ 2, שניהלה קרב משפטי על זכויות השידור.

בערוץ התמקדו בתוכניות דוקו וחיזוק חברת החדשות, לצד קמפיין נוסף: "יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה", בהשתתפות כתבים ופרשנים מערוץ 10, שנועד להבהיר כי הערוץ מבקש לספק ערך מוסף מעבר לבידור ואסקפיזם.

באיגוד הוסיפו כי המהלך שינה את תדמית הערוץ בקרב הציבור ונתח השוק צמח למרות השינוי הדרמטי בהיקף ההשקעה בתוכן. באיגוד מסרו כי היקף ההוצאה על התוכניות ירד בכ-40% אחוזים אך נתוני הצפייה ונתח השוק נשמרו. כן צוין כי חדשות הערוץ התחזקו משמעותית, כאשר הרייטינג הממוצע של חדשות 10 עמד בחציון הראשון של 2015 על 10.8% בהשוואה ל-9.9% בחציון המקביל אשתקד. "ביוני 2015 נכנס משקיע חדש לערוץ 10 והתקבל רישיון שידורים לטווח ארוך שהבטיח את אופק פעילותו", ציינו באיגוד.

לפני כשבועיים בלבד נבחר ורשבסקי על ידי מגזין "פורבס" כאחד מ-20 המנהלים הבולטים בישראל בעקבות המהלכים שהוביל בערוץ במהלך השנה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully