וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר ולירן שטראובר פוטרו מערוץ הספורט

4.8.2015 / 15:35

(עדכון) כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, ארבעה עובדי ערוץ הספורט הושעו בעקבות פיצוץ משחק הראווה לזכרו של ניצן שירזי. היום הוחלט לפטר את איציק זוהר ואת לירן שטרואבר. רז זהבי ומוטי פשכצקי הושעו למשך כחודשיים

איציק זוהר. שלומי צ'יקונה,
איציק זוהר/שלומי צ'יקונה

(עדכון: 19:00)

פרשני ערוץ הספורט, איציק זוהר ולירן שטראובר, פוטרו מהערוץ בעקבות פיצוץ משחק הראווה לזכרו של ניצן שירזי.

במשחק כדורגל חופים מול נבחרת האמנים, שהתקיים ביום שישי, פוצצה נבחרת הערוץ בראשותו של זוהר את המשחק לאחר שהוכנס שחקן פעיל לנבחרת האמנים. הערוץ פרסם הודעת גינוי והתנצלות ובהמשך הושעו מעבודתם ארבעה עובדי הערוץ שהיו מעורבים באירוע - כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה. היום הוחלט לפטר את זוהר אחרי 8 שנים בערוץ. זוהר שימש כפרשן בתוכנית "שער השבת" בערוץ הספורט, ובימים אלו הוא מגיש את התוכנית "עולם הזוהר" בערוץ 24.

בערוץ הוחלט לפטר גם את שטראובר, המשמש כפרשן ליגת הנוער, לאחר שבמשחק הראווה עבר לפסים אלימים במהלך העימות עם מנהל נבחרת האמנים, אלמוג ספיר. רז זהבי ומוטי פשכצקי, עובדי הערוץ שהיו מעורבים גם הם באירוע, נקראו לבירור משמעתי שבסיומו הוחלט להשעותם מהערוץ: זהבי למשך חודשיים ופשכצקי למשך חודש וחצי.

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "לאחר ששקלנו בכובד ראש את מה שהתרחש ביום שישי החלטנו להיפרד בצער מאיציק זוהר ומלירן שטראובר ולהשעות את רז זהבי ומוטי פשכצקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully