וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד גרינוולד עוזב את וואלה ספורט

5.8.2015 / 12:00

אחרי כמעט עשר שנים בהן שימש ככתב מכבי תל אביב, תחקירן, פובליציסט ופרשן בכיר, עוזב גרינוולד את האתר: "וואלה תמיד תהיה הבית שלי. גדלתי כאן – פשוטו כמשמעו. המקום הזה הפך לחלק ממני, כפי שאני מאמין שהפכתי לחלק ממנו"

אוהד גרינוולד. ברני ארדוב
אוהד גרינוולד/ברני ארדוב

אוהד גרינוולד עוזב את אתר וואלה! NEWS אחרי קרוב לעשר שנים. גרינוולד (29) שימש בעשור האחרון ככתב קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב, וכן כתחקירן, כפובליציסט וכפרשן ספורט בכיר. במסגרת תפקידו היה שליח האתר לאירועי הכדורסל הגדולים בעולם, בהם משחקי פיינל פור היורוליג וגמר ה-NBA.

גרינוולד החל את דרכו בוואלה בשנת 2006, במהלך שירותו הצבאי. הוא חתום על כמה חשיפות גדולות, ובין היתר חשף את התקציב המלא של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב. חשיפותיו הביאו לרפורמות ולשינויים משמעותיים במכבי תל אביב, ובין היתר הובילו להחלטתו של הבעלים רענן כץ למכור את אחזקותיו במועדון בשנת 2009. כתבות נוספות פרי-עטו ראו אור בעיתונים שונים בארץ ובחו"ל. גרינוולד השתתף בסיקור אירועים גם מחוץ למדור הספורט, בהן השריפה בכרמל ובחירות 2012. עבור עבודתו העיתונאית נבחר ב-2012 ל"עיתונאי הספורט של השנה" בידי "מקור ראשון".

גרינוולד, עו"ד במקצועו, הוא בעל תואר שני בפילוסופיה ותואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן. הוא התמחה בפירמת עורכי הדין גורניצקי ושות' והוסמך לעריכת דין בשנת 2015. במקביל לעבודתו העיתונאית, הוא גם שימש כפאנליסט קבוע בתוכנית הכדורסל של וואלה! ספורט, "משחק מקדים", שגרינוולד היה שותף בפיתוחה, החל משנת 2013. בימים אלו משלים גרינוולד את כתיבת ספרו הראשון, שצפוי לראות אור בהוצאת כנרת-זמורה-ביתן-דביר.

אודי הירש, המשנה לעורך הראשי של וואלה, מסר: "לחשיפות, לריאיונות ולכתבות שפירסם אוהד בתשע השנים שבהן הפך מחייל עם תחביב לכתב בכיר היה משקל רב בהפיכתה של וואלה! ספורט לאתר הספורט האיכותי בישראל. אני בטוח שיצליח בכל דרך שיבחר".

חמי אוזן, עורך מדור הספורט של וואלה, מסר: "את תרומתו של אוהד למערכת הספורט קשה לכמת. גרינוולד הביא סיפורים מצוינים שהיוו אבן יסוד בבניית המערכת, ואנחנו מודים לו מאוד על כך ועל היותו אדם מסור ולויאלי".

אוהד גרינוולד מסר: "וואלה תמיד תהיה הבית שלי. גדלתי כאן – פשוטו כמשמעו. המקום הזה הפך לחלק ממני, כפי שאני מאמין שהפכתי לחלק ממנו. תודה מיוחדת לאבי משולם ולאודי הירש, שהעניקו לי את ההזדמנות הראשונה, ליהורם דילמאני, לגדי להב ולינון מגל, לדוד רוזנטל ומעל כולם לחמי אוזן – שהיה עבורי בוס, אבל קודם כל חבר. אני גאה בכל מה שיצרנו יחד בעשור האחרון ומתרגש לקראת האתגרים החדשים שבדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully