וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי החינוכית לאקוניס: מוכנים לקלוט את עובדי רשות השידור

6.8.2015 / 13:15

עובדי הטלוויזיה החינוכית הודיעו השבוע לשר אופיר אקוניס, כי הם מוכנים לקלוט את עובדי רשות השידור אבל מבקשים לנהל מו"מ על תנאי הפרישה

מה פתאום - קישקשתא מאלף יונה. חינוכית 23
מה פתאום - קישקשתא מאלף יונה/חינוכית 23

עובדי הטלוויזיה החינוכית הודיעו השבוע לשר אופיר אקוניס, כי הם מוכנים לקלוט את עובדי רשות השידור אבל מבקשים לנהל משא ומתן על תנאי הפרישה ותנאי העסקתם, זאת בהמשך לדיל שהציעו בפגישתם עם אקוניס - כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה.

מתברר, שלכ-200 עובדי הטלוויזיה החינוכית הנכללים בתאגיד, אין מתווה לעידוד פרישה מרצון, בניגוד לעובדי רשות השידור. מדובר בעובדי מדינה, השייכים למשרד החינוך. לפני כשבוע הכריזה ההסתדרות סכסוך עבודה בדרישה לתקן את עלוות העבר הפוגעות בתנאי שכרם. עם הקמת התאגיד רבים מהם צפויים להיות משובצים במקומות עבודה אחרים כעובדי מדינה.

לפני כחודש וחצי נפגשו נציגי החינוכית עם השר אקוניס בפגישה הם הציעו להסיר את התנגדותם לקליטת עובדי רשות השידור בתמורה לביטחון תעסוקתי. כעת הם מודיעים על כך באופן רשמי. "אנחנו מבקשים להודיע לך על הסכמתנו העקרונית לדון במעבר של עובדי הטלוויזיה והרדיו ממתחם שרונה למתחם החינוכית. כזכור לך, בפגישתנו איתך ביקשת לדעת מה עמדתנו בסוגיית ההעתקה של מתקני רשות השידור מהקרייה בתל אביב למתחם הטלוויזיה החינוכית ברמת אביב", כתבו העובדים לאקוניס.

"ברור לנו כי המעבר כרוך בבניית תוספת של משרדים, אולפני רדיו וטלוויזיה וכדו ובבניית תשתית מתאימה. בכדי שמתחם הטח"י המשותף יוכל לשמש את מטה תאגיד השידור הציבורי הישראלי לכשיוקם", ממשיכים העובדים, "כתנאי לכך, אנחנו מבקשים כי יתקיים איתנו משא ומתן מחייב להסדרת תוכנית פרישה לתיקון ליקויים בהסכם השכר ולאבטחת כבודם המקצועי ועתידם התעסוקתי של כל עובדי הטלוויזיה החינוכית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully