וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדורת השבת החדשה

7.8.2015 / 13:06

700 איזכורים בכלי המדיה המובילים בישראל העניקו לשבתרבות בבאר שבע שווי חשיפה של כ-14 מיליון שקלים בעונה האחרונה - כך עולה מדו"ח יפעת. "אירועי שבתרבות הפכו לתחליף של תוכניות האירוח והטוק שואו", מסביר המנחה רועי כ"ץ

שבת תרבות. באדיבות עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
שיא בהיקף החשיפה בעקבות פרשת "ישראל ביתנו". יוחנן דנינו ורועי כ"ץ/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות עיריית באר שבע

לפני כחודש, באירוע סיום עונת שבתרבות בבאר שבע, הצהיר יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, כי ממשלת ישראל לא תשרוד עד סוף 2015. ההצהרה של ליברמן, שניתנה ביום שבת בשעות הבוקר, במשכן לאמנויות הבמה בבאר שבע, זכתה לידיעות מעקב וסיקור כמעט בכל אמצעי המדיה המובילים בישראל.

מופע הסיום שהעניק ליברמן, כך עולה מדו"ח יפעת מחקרי מדיה, חתם עונה בת 10 חודשים, שזכתה ל-700 אזכורים באמצעי התקשורת בישראל, בשווי חשיפה תקשורתית כולל של כ-14 מיליון שקלים.

במהלך העונה התארחו פוליטיקאים בכירים, אנשי תקשורת ומשטרה, שצוטטו באופן כמעט מידי באתרי האינטרנט וברדיו ובהמשך היום גם במהדורות החדשות ובתוכניות האקטואליה, בפרט בתוכניות "פגוש את העיתונות" בערוץ 2 ו"המטה המרכזי" בערוץ 10. בסך הכל, זכו הדוברים לחשיפה בכל אתרי האינטרנט המובילים, ערוצי הטלוויזיה ותחנות הרדיו.

מספר הידיעות הגבוה ביותר נרשם באינטרנט וברדיו – בשל אופי המדיה המאפשר דיווחים במהלך השבת, אולם שווי החשיפה בטלוויזיה שעסקה בהרחבה בדברים - גבוה יותר. על פי הדו"ח, באינטרנט הופיעו 271 אזכורים בשווי חשיפה כולל של יותר מ-1.1 מיליון שקלים, ברדיו - 264 בשווי של כ-1.2 מיליון שקלים, בעיתונות הכתובה – 88 בשווי של יותר מ-1.9 מיליון שקלים ובטלוויזיה – 77 מופעים בשווי חשיפה של יותר מ-9.5 מיליון שקלים.

בערוץ 2 נרשם מספר הדיווחים הגבוה ביותר – 23, לעומת 21 בערוץ 1 ו-19 בערוץ 10. מבין אתרי האינטרנט, בוואלה!NEWS הופיעו 36 אייטמים וב-ynet - 21. ברדיו מרבית הדיווחים היו בגלי צה"ל עם 76 וברשת ב' עם 73, וברדיו ללא הפסקה עם 63. ברדיו דרום הופיעו 36 דיווחים.

שבת תרבות. באדיבות יפעת מחקרי מדיה, צילום מסך
באדיבות יפעת מחקרי מדיה/צילום מסך, באדיבות יפעת מחקרי מדיה

העונה האחרונה כללה מערכת בחירות, אולם מדו"ח יפעת עולה, כי דווקא בחודש אפריל נרשם שיא הסיקור. הסיבה, מתברר, נעוצה בדברים שאמר מפכ"ל המשטרה היוצא, יוחנן דנינו בנוגע להתפתחות בחקירת פרשת "ישראל ביתנו". בסך הכל בחודש אפריל מספר הדיווחים עמד על 140, לעומת 72 בחודש פברואר שקדם לבחירות 2015. בחודש יולי, שבו התארח ליברמן, הופיעו 52 ידיעות שסיקרו את דבריו.

"אירועי שבתרבות בבאר שבע הפכו לתחליף של תוכניות האירוח והטוק שואו. היום אין לפוליטיקאים במה, כבר אין את תוכניות הטלוויזיה של ניסים משעל ודן שילון שמאפשרים להם להתבטא, והם הרי לא ישתתפו בתוכניות ריאליטי ושעשועונים", אומר העיתונאי רועי כ"ץ, מנחה שבתרבות בשש השנים האחרונות. "השם שבתרבות בבאר שבע הוא ידוע ומוכר ויחד עם החשיפה במדיה שמעניקה לנו גב, אנחנו מצליחים להביא בכירים שרואים איך בסופו של דבר הדברים שלהם נשמעים בכלי התקשורת הגדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully