וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד על אביעד קיסוס: "הסתה בשיא כיעורה"

7.8.2015 / 20:14

קיסוס פרסם ב"7 לילות" טור על הקשר בין חברי הכנסת לרצח במצעד הגאווה בי-ם. גם לשרת המשפטים התייחס קיסוס, ואף בהרחבה. אלא שכמה שעות אחרי פרסום הטור גילה שהדברים שייחס לה נכתבו באתר סאטירי. וזה לא היה אי הדיוק היחידי

אביעד קיסוס, איילת שקד. נמרוד סונדרס, נועם מושקוביץ, עיבוד תמונה
אביעד קיסוס, איילת שקד/עיבוד תמונה, נמרוד סונדרס, נועם מושקוביץ

עיתוני סוף השבוע התייחסו בהרחבה מובנת לגמרי לאירועי השבוע החולף. לאביעד קיסוס, עיתונאי ומגיש תוכנית בוקר ב-ECO 99FM, היתה תזה מנומקת על השנאה שבסופו של דבר הכשירה את הפיגוע והרצח במצעד הגאווה בירושלים. אלא שהתזה של קיסוס, התברר אחרי שהופץ העיתון, נשענה על מדור סאטירי ועובדות לא לגמרי מדויקות.

"בזמן שחשבתם שמצעדי גאווה, אובמה וגייז בריאליטי מכבים את אש שנאת הלהט"בים, בכנסת ישראל השחיזו את הסכין", הבהירה כותרת המשנה בטורו של קיסוס שמתפרסם היום (שישי), במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות.

קיסוס שמסביר את הטענה שעולה בכותרת, מסביר בטורו וכותב בין היתר: "כולם היו מוותרים בשמחה על הסוף המר, אבל להסתה לקראת הדקירה, יש אליבי שלטוני. בזמן הבחירות מפלגת הבית היהודי העלתה לרשת סרטון שבו חברי הכנסת העתידיים שלה מתכחשים למעשה לקיומן של משפחות גאות". אלא שקיסוס לא ציין שהסרטון המדובר שרץ ברשת היה יוזמה של אתר "כיפה", שהופץ בניגוד לרצונה של מפלגת הבית היהודי שלא עמדה מאחורי הסרטון.

מיד אחר כך, בסוף הטור, מגיע קיסוס איילת שקד שרת המשפטים ממפלגת הבית היהודי. לצד תמונתה עם הכיתוב "שעון עצר", כותב קיסוס: "כשהשרה איילת שקד אומרת שהומו ולסבית יוכלו להינשא במדינת ישראל, רק אם יתחתנו זה עם זו, היא מפעילה למעשה שעון עצר, וכשהשעון יעצור, יופיע המטורף שידקור את מי שמשבש את תוכניותיה", ממשיך קיסוס, "שוב, היא לא התכוונה. היא בסך הכל דיברה על ענייני הלכה". אלא שהדברים שייחס קיסוס לשרה שקד מעולם לא נאמרו על ידיה, אלא יוחסו לה במדור סאטירי. "איילת שקד: משרד המשפטים לא יתנגד לנישואי גאים כל עוד מדובר בנישואי הומו ללסבית", כך על פי המקור.

בשעות הצהריים לאחר שהתבררה הטעות, פרסם קיסוס התנצלות בדף הפייסבוק שלו: "אז היום פרסמתי טור במוסף שבעה לילות של ידיעות, טור שאני עומד מאחוריו לגמרי, להוציא הפסקה האחרונה. בטיפשותי (החלקית) ייחסתי לשרה איילת שקד דברים שלא באמת אמרה, אלא שהתפרסמו באתר סאטירי. אגב, מוצלח למדי. מצטער. תקראו את הטור עד הפסקה האחרונה, ואז מהר תדפדפו הלאה...". קיסוס סירב להגיב לוואלה ברנז'ה.

השרה שקד מסרה לוואלה ברנז'ה: "במאמר, שאמור להיות כביכול נגד הסתה, מסית קיסוס נגדי בעזרת שקרים והמצאות שלא היו ולא נבראו, מאשים אותי ברצח הבא ומשסה קהילה שלמה נגדי ללא שום ביסוס. זו הסתה בשיא כיעורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully