וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הראשון של RGE: מו"מ מואץ להעברת אולפן חדשות 10

12.8.2015 / 15:00

הרבה לפני המעבר לי-ם שצפוי להתרחש רק בעוד כשנתיים, הבעלים החדשים של ערוץ 10 מתכוונים להשקיע בחברת החדשות ולהעביר את המהדורה לאולפנים גדולים יותר. לוואלה ברנז'ה נודע כי השבוע סיירו נציגי RGE באולפני ג.ג. בנווה אילן. עלות המעבר מוערכת בכמיליון שקלים

תמר איש שלום. ענבל מרמרי, מערכת וואלה! NEWS
תמר איש שלום/מערכת וואלה! NEWS, ענבל מרמרי

בקבוצת RGE מתכוונים לפעול להעברת מהדורת החדשות לאולפני ג.ג. גלובוס גרופ שבנווה אילן. מדובר באולפנים גדולים ומרשימים יותר והמעבר הוא במסגרת האסטרטגיה לחיזוק את ספינת הדגל של הערוץ, חברת החדשות - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

בתחילת השבוע סיירו באולפנים מנכ"ל קבוצת RGE מודי פרידמן, המשמש בנוסף כיו"ר ערוץ 10 ומנהל הערוצים בקבוצה אור רם. גורמים המעורים בפרטים מסרו לוואלה ברנז'ה כי הכוונה היא להעביר את המהדורה כבר בחודשים הקרובים לאולפן גדול יותר ובכך להצהיר על הרוח החדשה בערוץ. עלות המעבר מוערכת בכמיליון שקלים.

מהדורת חדשות 10 משודרת מאולפני הבירה של קבוצת JCS, החל משנת 2012, מתוקף כללי הרגוזלציה החלים על חברות החדשות בערוצים המסחריים. רון לאודר, מי שהחזיק באותה העת במניות הערוץ והיה היחיד מבין בעלי המניות שהזרימו כספים, החזיק גם בקבוצת JCS והמעבר לאולפנים שבבעלות הבעלים התבקש. מאז באולפן קטן יחסית, משודרת מהדורת החדשות של הערוץ, בכל ימות השבוע, מלבד אולפן שישי המשודר מהאולפנים בגבעתיים.

יצוין כי גם מהדורות החדשות של חברת חדשות 2 משודרות מאולפני ג.ג בנווה אילן. וכעת בקבוצת RGE, שבבעלות אביב גלעדי, משפחת רקנטי ולן בלווטניק, מבקשים לחזק את המהדורות גם מבחינה תדמיתית באמצעות האולפן.

בקבוצה מתכוונים להעביר את הפעילות, יחד עם פעילות ערוץ 10, לירושלים, אולם המהלך לא יתרחש אלא בעוד כשנתיים.

מקבוצת RGE טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully