וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמילי עמרוסי: חיים לוינסון תקף אותי מינית

12.8.2015 / 16:40

סיבוב נוסף בין כתבת "ישראל היום" לבין כתב "הארץ". הפעם מאשימה עמרוסי את לוינסון בתקיפה מינית - לא פחות, ומודיעה שתגיש נגדו תלונה במשטרה. הסיבה: פוסט שבו הציג לוינסון את גרסתו הבוטה והצינית לווידוי של עמרוסי בנושא חינוך מיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים לוינסון ואמילי עמרוסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיבוב נוסף והסלמה במלחמה בין כתבת "ישראל היום" אמילי עמרוסי לבין כתב "הארץ" חיים לוינסון. בפוסט שפרסמה היום (רביעי) עמרוסי בדף הפייסבוק שלה היא מאשימה את לוינסון בלא פחות מתקיפה מינית, ומודיעה שתגיש נגדו תלונה במשטרה. הסיבה: פוסט שכתב לוינסון ובו הגחיך את הווידוי של עמרוסי, שסיפרה לחבריה בפייסבוק כיצד העניקה שיעור בחינוך מיני לבנה בן ה-9.

את הפוסט עם גרסתו הבוטה והצינית לווידוי של עמרוסי, העלה לוינסון לפני יומיים, וזמן קצר אחר כך הסיר אותו והתנצל: "לפני כמה שעות העלתי פיליטון סאטירי קצר הלועג לאמילי על ההדרכה המינית שסיפקה לילדיה. האמת אני עדיין חושב שזה מצחיק, אבל גם עובר את גבול הטעם הטוב. הגזמתי בלעג האישי של אמילי אז אני מבקש מכל מי שקרא, ומאמילי כמובן, את סליחתם. אמילי פירסמה טקסט אישי ואני ניצלתי את זה כדי להגחיך אותה. זה לא ראוי ואני מתחרט על כך! אז שוב סליחה ונפגש בטורים בישראל היום".

אבל עמרוסי לא שוכחת ולא סולחת, והיום היא האשימה את לוינסון בתקיפה מינית."לא קל לפרסם את זה. אני עושה את זה מתוך הצדעה לכל הנשים האמיצות שסללו את הדרך - לינור אברג'ל ואורלי אינס ואלפי הגיבורות - וכדי להגיד לנשים אחרות שאפשר להתלונן, לעמוד על כבודך ולא לשתוק", כתבה עמרוסי בדף הפייסבוק שלה. "לפני יומיים עברתי תקיפה מינית. היא היתה כואבת, משפילה, ביזתה אותי כאדם, והכי חמור - היתה פומבית. היו אלפים שעמדו וראו אותי בעירומי, מושפלת כחפץ, כמאה מהם גם מחאו כפיים בלוחצם על כפתור הלייק. התקיפה פגעה בכבודו של האיש שלי ובכבודם של ילדיי. היא חיללה את קדושת הנישואין שלי, את האהבה ביני לבין אייל, במעשה שאין עליו מחילה. התוקף הוא עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון".

את תגובת עמרוסי לא ניתן היה לקבל. לוינסון אמר בתגובה: "הפוסטים שלי מדברים בעד עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully