וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

14.8.2015 / 9:27

מיהם העורכים החדשים בחדשות 2 • מיהי העורכת ב-mako שעוזבת אחרי 8 חודשים בלבד • ומיהו הכתב שמחזיק במדור בעיתון, בתוכנית טלוויזיה והחל מהשבוע גם בתוכנית רדיו אישית חדשה • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

תזוזות בחברת החדשות של ערוץ 2: יניב אלון, עובד החברה, מונה השבוע לתפקיד עורך משנה במהדורה המרכזית בנוסף לתפקידו כעורך במהדורת חדשות הלילה. אלון הוא בוגר דובר צה"ל ומגיש משנת 2009 את תוכנית "המגבר" ברדיו הבינתחומי, שם למד. בשנים האחרונות הוא שימש בשורה של תפקידי עריכה בדסק חדשות 2.

ויש עוד: עורך משנה חדש נוסף במהדורה המרכזית הוא ישי הראל, ראש דסק חדשות 2 באינטרנט. הראל שימש בשורה של תפקידי עריכה בדסק חדשות 2 באינטרנט, בין היתר כאחד מעורכי ערוץ החדשות. הוא יעשה שני התפקידים במקביל.

המינוי השלישי בחברת החדשות הוא אלעד פוטרמן, בוגר החוג לתקשורת במכללה למנהל, ששימש בשורה של תפקידי עריכה באתר האינטרנט של חדשות 2, וכיום משמש כראש דסק. פוטרמן יבצע את תפקידו בחברת החדשות במקביל לתפקיד החדש כעורך משנה.

שי סגל עורכת ערוץ המוזיקה של האתר mako מבית קשת, בחרה לעזוב את תפקידה אחרי פחות משנה. סגל מונתה לעורכת הערוץ לפני שמונה חודשים במקום אסף נבו שעזב את התפקיד לאחר חמש שנים. לפי כן, שימשה סגל במשך שלוש שנים בשורה של תפקידים באתר וואלה, בהם סגנית עורך מדור הסלבס. בתפקידה האחרון שימשה כמשנה לעורך וואלה תרבות וכתבה את בלוג המוזיקה "חייבת לזוז".

רכילות עסקית

כתב חדש במוסף 24 שעות של ידיעות אחרונות: דוד זולדן, שעבד כארבע שנים בעיתון "כל העיר" ובמקביל פרסם טורי דעה וביקורת ספרי יהדות ב"הארץ". זולדן, ששימש גם כחבר הוועדה לשוויון בנטל, הצטרף לידיעות אחרונות לפני כשבוע וחצי והוא יכתוב בנושא חרדים וחברה.

חוץ מ"העלוקה" בידיעות אחרונות ו"סלבריישן" בערוץ 2, צחי קומה יתחיל להגיש תוכנית רדיו ברדיוס FM100. בשלב הראשון, אחרי פיילוט מוצלח, מתכוונים ברדיו לשבץ את קומה בימי חמישי, בשעות הערב. במקביל בודקים בתחנת הרדיו את האפשרות שתוכנית המוזיקה והראיונות בהגשת קומה תקבל רצועה יומית.

לידיעת היח"צנים: האחיות אירית ורונית מטיאס חוזרות, וינהלו את ערוץ הלייף סטייל של האתר TLV TIMES. בתפקידן האחרון פגשתם את האחיות ככתבות במדור הרכילות העסקית של האתר נענע10. בנוסף, אירית כותבת את הבלוג העצמאי "סטייל", ואחותה רונית ערכה וכתבה את מדור הרכילות העסקית "הסיטי" של מוסף עסקים במעריב במשך שנה. כמו כן בעבר סיקרו השתיים רכילות עסקית במגזין "ליידי גלובס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully