וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממנטו מורי: "ידיעות אחרונות" ממחזר אלימות

16.8.2015 / 12:01

כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים מקדיש "ידיעות אחרונות" כפולה נרחבת לסיקור תופעת האלימות כלפי המורים. אלא שהתמונה המדאיגה של מחנכת לצד רכבה שהוצת על ידי תלמידים, צולמה, מתברר, לפני יותר מעשור

סריקה ידיעות אחרונות 16.8.2015. ידיעות אחרונות, סריקה
גיליון "ידיעות אחרונות" עם התמונה שצולמה לפני יותר מעשור/סריקה, ידיעות אחרונות

כשבועיים לפני תחילת שנת הלימודים תשע"ו מקדיש "ידיעות אחרונות" את כפולת האמצע לאלימות תלמידים והורים כלפי המורים. באדיבות ארגון המורים העל יסודיים, סיפק העיתון תמונת מצב מדאיגה בנוגע למקרי האלימות שאיתם התמודדו אנשי חינוך בשנתיים אחרונות. תמונת המצב אולי עדכנית אבל התמונות שמלוות את הכתבה קצת פחות. אחת מתוך שתי התמונות שמלוות את הכתבה, ניראית מורה עומדת ליד רכבה שהוצת. התמונה, מתברר, צולמה לפני יותר מ-10 שנים.

"בית הספר? שדה קרב", מבשרת הכתורת בכפולת האמצע של גיליון "ידיעות אחרונות" שפורסם הבוקר (ראשון). בתמונה העליונה שמופיעה בכתבה, עם כותרת הגג "שרפו את האוטו", מוצגת מורה בפנים מטושטשות לצד רכבה השרוף. "מחנכת שמכוניתה הוצתה על ידי תלמידים שהורחקו מבית הספר", מסביר הכיתוב בתחתית התמונה. רק בתחתית העמוד מצוין שמדובר בצילום ארכיון.

תמונת המחנכת לצד המכינות השרופה, כך מתברר, צולמה בשנת 2003, לפני יותר מ-10 שנים. מדובר במורה מבית הספר האזורי "נופי הגולן" שבקצרין. לאחר הרצח של תלמידת בית הספר תאיר ראדה, כשלוש שנים לאחר שצולמה התמונה, היא נשלפה מהארכיון ושובצה בכתבה שעסקה באלימות.

תגובת ידיעות אחרונות טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully