וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף על הרישיון: אושר לוח השידורים של ערוץ 10

16.8.2015 / 12:00

ועדת הטלוויזיה אישרה את לוח השידורים עד סוף שנת 2015 של הערוץ, שלא כולל, כצפוי, אף תוכנית ריאליטי. יו"ר הרשות השנייה: "הלוח משקף עמידה בכל המחויבויות הנדרשות על פי חוק ואף מעבר לכך"

בית הורד, ערוץ 10. דרור עינב
בית הורד, ערוץ 10/דרור עינב

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, אישרה את לוח השידורים הראשון של "ישראל 10" כבעלת רישיון לשידורי טלוויזיה. לפני כשלושה שבועות הבטיח מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, למועצת הרשות השנייה שהערוץ יהפוך ל"חלומו הרטוב של כל רגולטור". היום (ראשון) אישר הרגולטור את לוח השידורים עד סוף השנה, לחודשים יולי עד דצמבר. בפני הוועדה הופיעו גם סמנכ"ל הרגולוציה של הערוץ, עו"ד דבורה קמחי, סמנכ"ל הפרוגרמינג, עודד טל ואחראית הרגולציה, לימור ג'רבי.

מהמועצה נמסר בתום הדיון כי "הוועדה קיימה דיון מקיף, לאחר ששמעה סקירה מאת סמנכ"לית התוכן של הערוץ, זיוית דוידוביץ, בנוגע לתוכניות ולסרטים שישודרו עד סוף השנה, שיכלולו תחקיר, תעודה, דרמה ושעשועונים ללא כל תוכניות ריאליטי, ותוך השלמת חוסרי עבר".

יו"ר הוועדה, דורלי אלמגור, ציינה: "התוכניות יסווגו למכסות הסוגה עילית והמועדפות רק לאחר צפיית הרשות ולאחר בחינת עמידתם בהגדרות הז'אנרים השונים ובהוצאה עליהם בהתאם לתנאי נאותות ההפקה".

יו"ר הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', סיכמה: "ישראל 10 הציגה היום לוח איכותי ומגוון המעיד על חשיבה רצינית ומעמיקה העומדת בבסיסו. הלוח משקף עמידה בכל המחויבויות הנדרשות על פי חוק ואף מעבר לכך. אין לי ספק כי הלוח יספק מענה לציבור הצופים ויאפשר לו להנות מתוכן עשיר ומעניין".

לוח השידורים שאושר כולל עונה חדשה של השעשועון "לעוף על המיליון" - שהפעם צולמה באולפן גדול ומשודרג יותר; עונה נוספת של "בייבי בום" שצולמה בבית החולים "מאיר", עונה נוספת לדסדרת המתח "בני ערובה", הסדרה הקומית "לה פמיליה" ותוכנית התחקירים "המקור".

בנוסף, צפויה לעלות בחורף הסדרה הדקומנטרית "גיבורים". מדובר ב-12 פרקים, בהפקת אסף גיל, העוקבים אחרי חייהם של לוחמי אש, שוטרים אנשי הצוות הרפואי במחלקת הטראומה ב"איכילוב", ועל ההשפעה של עבודתם על חייהם האישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully