וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום"? לא באותו אולפן

17.8.2015 / 13:07

ענת לב-אדלר מידיעות הגיעה לאולפן התוכנית "עושים סדר", אבל לאחר שגילתה בחדר האיפור כי לצדה תתראיין הילה אלפרט מישראל היום - הודיעה שלא תוכל להתראיין ועזבה את האולפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקרית שהחלה בחדר האיפור. הילה אלפרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלחמת המו"לים של "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום", הגיעה גם לטלוויזיה החינוכית, כאשר עורכת ב"ידיעות אחרונות" סירבה לשבת באותה התוכנית לצד עיתונאית מ"ישראל היום" - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

ביום רביעי הוזמנו לתוכנית "עושים סדר" ענת לב-אדלר, סופרת ועורכת בתחום הלייף סטייל בידיעות אחרונות והילה אלפרט, כותבת טור האוכל בישראל היום. שתי העיתונאיות הזומנו לדיון בתוכנית בהגשת גל גבאי, שעסק בסערה סביב הקמפיין השנוי במחלוקת של "אגאדיר".

ואולם, זמן קצר לפני הכניסה לאולפן, בחדר האיפור, גילתה לב-אדלר שהקולגה שהוזמנה לדיון היא לא אחרת מאשר כתבת "ישראל היום". לב-אדלר התנצלה והודיעה שלא תוכל להשתתף בתוכנית. בסופו של דבר הראיון התקיים עם אלפרט בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשם המו"ל. ענת לב-אדלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הפעם הראשונה שאנשי ידיעות אחרונות מחרימים אירועים בהשתתפות האויבים מישראל היום. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה לפני כשנה וחצי, החרים ידיעות אחרונות את כנס העיתונאים בחיפה משום שלקחו בו חלק כתבים מישראל היום.

הילה אלפרט וענת לב-אדלר העדיפו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully