וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכמי הפרישה בחינוכית יושוו לאלו של רשות השידור

21.8.2015 / 10:05

הליך פרישה מרצון גם בטלוויזיה החינוכית: הסכם הפרישה המתהווה יכלול סעיף מיוחד לפיו יוכלו העובדים שיפרשו יוכלו להשוות את התנאים לאלו שבהם יפרשו עובדי רשות השידור לקראת הקמת התאגיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עובדי הטלוויזיה החינוכית יחלו בהליך פרישה מרצון. הסכם הפרישה המתהווה יכלול סעיף מיוחד לפיו יוכלו העובדים שיפרשו יוכלו להשוות את התנאים לאלו שבהם יפרשו עובדי רשות השידור לקראת הקמת התאגיד.

תאגיד השידור הציבורי החדש יכלול גם את הטלוויזיה החינוכית. ואולם, במקרה של עובדי החינוכית מדובר בעובדי מדינה שככל הנראה ישובצו בתפקידים אחרים עם הקמת התאגיד. יחד עם זאת, עם חידוש הסכם הפרישה של העובדים, הוחלט להתייחס גם להקמת התאגיד ולשלב סעיף שיאפשר לעובדים הפורשים בקרוב לקבל בהמשך את ההפרש, במידה ויהיה, ביחס לעובדי רשות השידור.

מתווה הסכם הפרישה סוכם בשבוע שעבר בין נציגי עובדי החינוכית, משרד האוצר, נציבות שירות המדינה וההסתדרות. בשבוע הבא יופץ ההסכם בין העובדים לצור אישורו הסופי.
הסכם הפרישה גובש לאחר שההסתדרות הכריזה סכסוך עבודה ולאחר שנציגי העובדים הודיעו לשר אופיר אקוניס כי הם מוכנים לקלוט את עובדי רשות השידור בתנאי שיגובשו הסכמי הפרישה ותנאי העסקתם.

בתוך כך יצוין כי על פי דו"ח הממונה על השכר במשרד אוצר, משנת 2003 נרשמה ירידה של כ-30% בכוח האדם בחינוכית, כאשר בשנת 2014 נרשמה ירידה של כ-7% בכוח האדם. על פי הדו"ח בשנת 2010 הועסקו בחינוכית 219 ואילו 200 ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully