וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

21.8.2015 / 11:02

דובר חדש לענני תקשורת • שוב תזוזה ב-ynet • תוספת הכנסה לנדב בורנשטיין • ויש עוד

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

שוב שינויים ותזוזות ב-ynet. ירון דרוקמן שלפני כחודש וחצי מונה לערוך הערוץ המחשבים באתר, הוא מעתה גם עורך הדעות. דרוקמן יחליף את אורן רייס ששימש בתפקיד 4.5 שנים. רייס יתמקד מעתה בתפקיד שאותו עשה במקביל לעריכת הדעות: ראש דסק החדשות.

בן דמרי מונה לתפקיד מנהל יחסי הציבור של "ענני תקשורת", הכוללת את הערוץ ניקלודיאון, ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ הבריאות, ערוץ MTV ישראל וערוץ אגו. דמרי שימש בשנתיים האחרונות כאיש יחסי ציבור בירן תקשורת, לשם הגיע מתחום המסעדנות. הוא יחליף בתפקידו את רואי עוזרי שנפרד מהקבוצה לאחר כשנה. דמרי: "אני נרגש להצטרף לענני תקשורת ולהתחיל דרך חדשה".

נדב בורנשטיין, מגיש "חי בלילה" בערוץ 2, יעביר החל משנת הלימודים הקרובה סדנה במכללה האקדמית נתניה. ולמקרה שתהיתם, יש לסדנה שם מבטיח: "מחי בלילה לאקס פקטור: עושים טלוויזיה בעידן הרשתות החברתיות". אתם לא חייבים להיות קטנוניים ולשאול מדוע בורנשטיין שמגיש תוכנית מבית קשת שילב בכותרת הסדנה ריאליטי מבית רשת.

ולקראת לוח השידורים לסתיו-חורף המתקרבים, מיטל בבילה, פעם עורכת ב"אח הגדול" של קשת ואחר כך עורכת העונה הראשונה של "בייבי בום", עורכת ומביימת בימים אלו את הסדרה הדוקומנטרית "גיבורים" שתלווה אנשי כוחות הצלה ותעלה בערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully