וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוני ראש הממשלה, תן קרדיט

27.8.2015 / 11:44

בדף הפייסבוק של בנימין נתניהו מיהרו לברך את תא"ל גל הירש. אחד מאלו שלא הצטרפו לברכות (מלבד ניצבים בדימוס, שוטרים והורים שכולים), היה צלם עיתונות שתהה מדוע בלשכת רה"מ השתמשו בתמונה שצילם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: מאיר אזולאי. מתוך דף הפייסבוק של רה"מ/מערכת וואלה!, צילום מסך

על רקע הסערה סביב מינויו של גל הירש פורסמה בדף הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו הודעת תמיכה במינוי. בין הרבים שלא ממש מרוצים מהבעת התמיכה, היה גם הצלם מאיר אזולאי שתהה, במילים לא לגמרי עדינות, מדוע התמונה שצילם מופיעה בעמוד הפייסבוק ללא קרדיט צילום.

"תת-אלוף במילואים גל הירש הוא לוחם וקצין ראוי ומוערך, שמילא שורה של תפקידי פיקוד בצה"ל והוביל את פקודיו אל שדה הקרב ואל מבצעים רבים, באומץ לב ויצירתיות. כמפכ"ל המשטרה המיועד הוא יצעיד קדימה את המשטרה אל מול האתגרים הניצבים בפניה, תוך חתירה מתמדת לשיפור ביטחונם האישי של אזרחי ישראל וחיזוק שלטון החוק" - כך נכתב בדף הפייסבוק של נתניהו, לצד תמונתו של הירש.

אזולאי מיהר להגיב: "תראו ביבי ואנשיו גנבים. בסדר, גנבתם ממני תמונה של גל, לפחות תתנו קרדיט יא בני כלאיים". זמן קצר אחר כך, פרסם אזולאי תגובה מעודנת יותר: "הצילום שלי. המינימום זה לתת קרדיט אדוני ראש הממשלה. קמצנים".

מתברר שאת התמונה צילם אזולאי, שעבד קרוב ל-30 שנה ב"ידיעות אחרונות", לפני כשנתיים למגזין ISRAEL DEFENSE. אזולאי שקיבל תשלום מהמגזין עבור הצילומים, אמר לוואלה ברנז'ה כי אינו מבקש תמורה כספית, אבל מצפה שיתווסף קרדיט לצילום. בכל זאת, בפוסט שהועלה ביום שלישי בערב וזכה ליותר מ-7,600 לייקים ו-240 שיתופים, עדיין לא מצוין מי צילם את הירש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully