וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרינט לא מת, רק שם רצח בשער

27.8.2015 / 14:45

הניו יורק דיילי ניוז ניסה לקדם את הגיליון שפורסם הבוקר, עם השער שמציג את רצח העיתונאים בשידור חי מנקודת המבט של הרוצח. העוקבים פחות התרשמו וצייצו תגובות קשות ונזעמות

העיתון ניו יורק דיילי ניוז, שהקדיש את הגיליון שהופץ הבוקר (חמישי) לרצח שני העיתונאים בשידור חי, ניסה לקדם את הגיליון באמצעות פרסום עמוד השער בטוויטר, אבל ספג מטח של ביקורות קשות ותגובות נזעמות מצד העוקבים.

"הצצה מוקדמת לעמוד השער של מחר", הודיע אתמול הניו יורק דיילי ניוז בחשבון הטוויטר, וצירף את עמוד השער, עם הכותרת "הוצאה להורג בשידור חי" ושלוש תמונות המציגות את הירי לעברה של הכתבת אליסון פרקת, מתחנת הטלוויזיה המקומית בווירג'יניה, כפי שתועד על ידי הרוצח ווסטר לי פלאנגן.

הציוץ גרר גל של תגובות זועמות של קוראים, שמתחו ביקורת על ההחלטה להציג את הרצח פריים אחר פריים, מנקודת מבטו של הרוצח. "מגעיל", "פורנו מביש", "חבורת מצחינים" ו"שפל חדש", הן רק חלק קטן מהמילים הקשות שצייצו העוקבים לעורכי הניו יורק דיילי ניוז.

עוד בתגובות הנזעמות: "יהיה קשה לרדת נמוך מזה, אבל אני בטוח שתמצו את הדרך", "אחד הדברים חסרי הטעם והמחרידים ביותר שראיתי אי פעם בדפוס", "מזל טוב על מציאת שפל חדש". והיה גם מי שכתב שהשער גורם לו לשמוח על גסיסת הפרינט וטען שמי שאישר אותו צריך לאבד את מקום עבודתו, וללא מעט קוראים טענו שמדובר בחוסר רגישות וחוסר מוסריות.

למרות הביקורות הקשות באתר האינטרנט של הניו יורק דיילי ניוז, מופיע צילום של גיליון השער בכתבה המרכזית, אם כי מוצנע מעט בין תמונות הנרצחים והרוצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully