וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי יהושע לאילן שילוח: "אתה חלש. היסטרי. פחדן"

1.9.2015 / 14:33

על רקע פרשת מירי רגב תקף הפרסומאי אילן שילוח את יהושע ותמה מדוע המשטרה אינה בודקת את חשיפת חדשות 10. יהושע מצידו האשים את שילוח כי "גם את אבי רעייתך, דן מרגלית, שלחת להתלהם ב'ישראל היום'"

אילן שילוח. צלם: עידו איז'ק,
"למה המשטרה לא בודקת?". אילן שילוח/צלם: עידו איז'ק
"תכיר בזה, אתה חלש. אתה היסטרי. פחדן. כך עשית בפרשת גלנט. לכן כנראה, אתה נותן במכרזים האחרונים אפס עמלה. לא יעזור לך"

השתלחות באמצעות הפייסבוק והטוויטר בין הפרסומאים אילן שילוח, רמי יהושע והעיתונאי דן מרגלית. שילוח צייץ בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לחשיפה בחדשות 10, כיצד תיאמו השרה מירי רגב ואנשי משרדה את הגרסאות להעברת תקציב פרסום בסכום של 2.5 מיליון שקל למשרד הפרסום יהושע TBWA, שבבעלות רמי יהושע.

שילוח התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפרשה, וצייץ בין היתר:
"מבקר המדינה בודק את ההקלטות של מירי רגב. למה המבקר ולא המשטרה?". בנוסף, הציע שילוח לערוץ 10, בחשבון הטוויטר: "תבדקו איך יהושע קיבל את תקציבי הטוטו לאורך השנים".

בתגובה פרסם יהושע פוסט שבו תקף את שילוח. "כולם יוצאים מהחורים העלובים שלהם ואתמול הם קיבלו תשובה ניצחת: אין ולא היתה לי שום הכרות מוקדמת עם השרה מירי רגב, וממילא, היא לא העבירה לנו דבר וחצי דבר. הכל כשר ונקי על פי הדין", כתב יהושע, "אני שמח מאוד שגם מבקר המדינה נדרש לעניין ואני מקווה שהוא יאמר את דברו מהר, רהוט והחלטי", כתב יהושוע והוסיף: "ועכשיו למלעיזים והמצייצים ובהם הצייצן הראשי - אילן שילוח".

אירוע תמיכה ברדיו הציבורי בישראל. ניב אהרונסון
"בריונות לשונית". מרגלית/ניב אהרונסון

"מה כואב לך כל כך? שאתה מפסיד כל פעם מולנו?"

"מה כואב לך כל כך? שאתה מפסיד כל פעם מולנו? עדיין לא התגברת על ההפסד הצורב במכרז הטוטו? שלחת את מבקר המדינה, המשטרה, את מי שיכולת, לבדוק את תקינות המכרז.
כלום. הכל כשר ונקי. מתסכל, אה? הדרך הקלה שלך היא לשלוח את מלחכי הפנכה שלך בתקשורת, להשתלח. ואם זה לא מספיק, גם את אבי רעייתך, דן מרגלית, שלחת להתלהם ב'ישראל היום'. תכיר בזה, אתה חלש. אתה היסטרי. פחדן. כך עשית בפרשת גלנט", הוסיף.

"לכן כנראה, אתה נותן במכרזים האחרונים אפס עמלה. לא יעזור לך. כולם רואים לאן הולכת את מגה, שהגיע לסף פשיטת רגל. לא אזכיר את האחרים מפאת כבודם. אולי כדאי שתעבור לחזיונות הדיגיטליים שלך. תמשיך למכור סיפורי פוגי, ותשמיד חצי מהערך למשקיעים התמימים שלך, במטומי. אולי הכי טוב בעצם שתפרוש, תמשיך לצייץ מהבית. בזה אתה הכי טוב. ציוצים", המשיך יהושע.

בתגובה, מיהר מרגלית לצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "גס רוח בשם רמי יהושע טען שביקרתי בעיתון את מירי רגב בשליחות חתני. זה שקר מוחלט. הנ"ל לא טרח לפנות אליי. כתיבת יהושע עליי היא בריונות לשונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully