וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקפטן של השכונה

6.9.2015 / 16:21

אל הקידומים העצמיים ב"אקס פקטור" הצטרפו השנה בתוכניות הגמר נמבר מפתיע מהמחזמר "אוויטה" וביקור תמוה על סט החזרות של "שיער" - את שניהם מביים לא אחר ממשה קפטן, במאי התוכנית. רשת: "אנחנו אוהבים לפרגן לאמנים שעמם אנו עובדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש מופע לקדם. שירי מימון בתוכנית הגמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שהופתע לגלות את הזיקה למחזות זמר בתוכניות הגמר והחצי גמר של "אקס פקטור", מוזמן להכיר את במאי המופע משה קפטן. לקראת סוף השעה הראשונה בפרק הגמר של "אקס פקטור", לפני הדואטים, עלתה שירי מימון לבמה, לא לפני שהמנחה בר רפאלי סיפרה שמימון תופיע יחד עם כל משתתפי המחזמר החדש "אוויטה" והבטיחה: "שירי מימון כפי שלא ראיתם אותה".

מימון עלתה על הבמה עם משתתפי המחזמר וביצעה את השיר "Buenos Aires", מתוך "אוויטה". הפעם, כך מתברר, היה מדובר בקידום כפול במהלך שידור הריאליטי של רשת. לפני כשלושה חודשים נבחרה מימון על ידי קפטן לתפקיד הראשי במחזמר, לצד אקי אבני ורן דנקר. את המחזמר שעלה בתיאטרון "הבימה" מביים משה קפטן, המשמש גם כבמאי המופעים ב"אקס פקטור".

קפטן הוא אחד מבמאי הבית וחבר בהנהלת תיאטרון "הבימה" שבו מועלה המחזמר וגם הבמאי של המחזמר "שיער", שעלה בתיאטרון הקאמרי לפני כשנה. דניאל יפה הזוכה, ביקרה יחד עם שופט רמי פורטיס, על במת החזרות בקאמרי, שם נפגשו עם מי פיינגולד, שמשתתפת במחזמר והעניקה כמה עצות מקצועיות ליפה.

משה קפטן העדיף שלא להגיב. מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו אוהבים וגאים לפרגן לאמנים שעמם אנו עובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully